3 найгірших французьких автомобілів, які рекомендують обходити стороною (ФОТО)

Франція, відома своєю багатою історією в мистецтві, культурі та кухні, також відіграла значну роль в автомобільній промисловості. Протягом багатьох років вона виробляла чудові транспортні засоби, але не кожне з них виправдовувало очікування.

У цій статті ми заглибимося у сферу автомобільних розчарувань, виділивши три французькі автомобілі, які отримали не надто схвальні відгуки як від експертів, так і від власників.

1. Peugeot 1007: маленька помилка

Peugeot, відомий французький автовиробник, випустив кілька знакових моделей протягом багатьох років, але Peugeot 1007 був помилкою, яка залишила ентузіастів спантеличеними.

Представлений у 2004 році, цей міні-паркетник не зміг запалити ринок. Завдяки своїм компактним розмірам (354 см у довжину), він мав стати зручним для міста автомобілем. Однак, його тьмяні характеристики та сумнівні дизайнерські рішення стали його погибеллю.

Peugeot 1007 пропонувався зі скромним діапазоном потужності: 1,4-літровий бензиновий двигун потужністю 75 кінських сил або 1,6-літровий двигун потужністю 110 кінських сил, але жоден з них не забезпечував вражаючого прискорення до 100 км.

Розсувні двері автомобіля, що рекламувалися як унікальна особливість, часто виявлялися проблематичними, що призводило до головного болю для власників при обслуговуванні.

Крім того, показники споживання пального були далекі від похвальних, в середньому близько 7,5 літрів на 100 кілометрів. Ці недоліки в поєднанні з падінням продажів зробили Peugeot 1007 моделлю, від якої варто було б триматися подалі.

2. Renault Avantime: смілива помилка

У 2001 році Renault спробувала поєднати атрибути купе та мінівена в моделі Avantime, але результати виявилися далеко не найкращими. Незважаючи на інноваційний підхід до дизайну та наміри створити розкішний гранд-тур, Avantime не зміг знайти відгук у споживачів.

При довжині 456 см Avantime мав на меті забезпечити простір і стиль. Однак брак практичності та обмежений простір на задніх сидіннях перешкоджали його використанню.

Силові агрегати автомобіля, від 2,0-літрового двигуна з турбонаддувом до 3,0-літрового V6, не змогли забезпечити очікувану продуктивність: розгін до 100 км в середньому становив близько 10 секунд, що є недостатнім показником для автомобіля цієї категорії. Крім того, показники споживання пального були відносно високими, в середньому близько 10,5 літрів на 100 км.

Сміливий дизайн і унікальна концепція Renault Avantime привернули початкову увагу, але тьмяне виконання в поєднанні з високою ціною призвели до його занепаду.

Показники продажів були далеко не вражаючими: за два роки виробництва було продано лише близько 8 557 одиниць, що закріпило його позицію як одного з найменш успішних проектів Renault.

3. Citroën C15: комерційне фіаско

Citroën, ще один видатний французький автовиробник, мав свою частку успіху, але Citroën C15 був комерційним автомобілем, який з усіх сил намагався справити позитивне враження. Представлений у 1984 році як невеликий фургон, C15 мав на меті задовольнити комерційні потреби. Однак брак вишуканості та застарілий дизайн заважали йому бути привабливим.

При довжині близько 424 см, C15 пропонував обмежений простір навіть за стандартами комерційних автомобілів. Вибір двигунів був досить скромним: потужність від 46 до 60 кінських сил, що призводило до млявого прискорення і невиразних характеристик. Крім того, показники споживання пального були відносно високими для комерційного автомобіля, в середньому близько 8 літрів на 100 кілометрів.

Citroën C15 зіткнувся з жорсткою конкуренцією на ринку комерційних автомобілів, а відсутність інновацій та низька продуктивність сприяли його непопулярності. Незважаючи на те, що він вироблявся до 2005 року, його показники продажів були затьмарені більш компетентними конкурентами.

На завершення, хоча французькі автовиробники випускали помітні автомобілі, які залишили свій слід на автомобільному ландшафті, Peugeot 1007, Renault Avantime і Citroën C15 – це три моделі, які не змогли завоювати однаковий рівень захоплення.

Чи то через низьку продуктивність, чи то через помилки в дизайні, чи то через проблеми з практичністю, ці автомобілі стали повчальною історією у світі французького автомобілебудування.

Новости Украины