Настає час зміни сезонних шин, і скоро на шиномонтажних майстернях почнуть утворюватися довгі черги.
Найчастіше водії не звертають увагу на те, що роблять майстри, проте це може призвести до неприємних наслідків, оскільки працівники не завжди мають належний професіоналізм.
Портал mmr.net.ua перерахував 5 грубих помилок, які роблять шиномонтажники під час встановлення зимових шин.
Насамперед, необхідно звернути увагу на коректну затяжку болтів кріплення коліс. Ключове правило тут полягає в тому, що не можна затягувати болти по черзі, оскільки це може спричинити перекіс колеса.
Наприклад, якщо на маточці п’ять болтів, то порядок затягування має бути наступним: 1-4-2-5-3. Недотримання цього правила може призвести до вібрації колеса під час руху.
Фінальну протяжку кріплення колеса монтажники повинні виконувати спеціальним динамометричним ключем. Недбале ставлення до затягування гайок може призвести до поломки шпильки, яку доведеться міняти на нову, втрачаючи дорогоцінний час.
Також при заміні шин недосвідчені майстри можуть переплутати напрямок обертання шини. У випадку, якщо покришка має спеціально заданий спрямований малюнок протектора, неправильне встановлення шини може призвести до погіршення керованості.
Тому необхідно переконатися, що шини встановлені правильно, дотримуючись вказаних на боковині шин стрілок з написом “Rotation”.
Ще одна важлива деталь, про яку не всі знають. Коли встановлюють шини, краї покришки обробляють спеціальним розчином. Це необхідно для того, щоб шина добре прилягала до диска та герметично фіксувалася.
Якщо співробітник сервісу заощадить на цьому елементі, то через деякий час шина може стати нерівно і щільно “прилипнути” до диска, що ускладнить її подальше зняття.
Крім того, у недорогих автомайстернях пропонують використовувати відпрацьовану моторну оливу замість спеціальної пасти. Це категорично неприпустимо, оскільки це мастило є агресивним і шкідливим для гуми.
В результаті на внутрішній стороні шини можуть з’явитися мікротріщини, що зрештою призведе до руйнування покришки.