5 видів pop-up вікон, які збільшать конверсію сайту

Попапи – це інструмент інтернет-маркетингу, який використовують на сайтах для привернення уваги з метою збільшення конверсії. Вони представлені спливаючими формами, які дозволяють налагодити комунікацію з клієнтами, надати інформацію чи простимулювати до якоїсь цільової дії. Зазвичай pop-up вікна використовують, щоб підписати на розсилку, запросити на захід, запропонувати взяти участь в акції чи розпродажі або ж поділитися корисним гайдом. Всі ці дії на вашому сайті за грамотної організації здатні конвертувати трафік у підписників та клієнтів.

Класифікація попапів

За функціоналом

Відповідно до функціонала, а також за рівнем роздратування у користувачів інтернет-сайтів, попапи можна поділити на дві категорії:

  1. Модальні вікна – блокують доступ до основного інтерфейсу, доки користувач з цим pop up вікном не розбереться. Саме з такими попапами пов’язана велика кількість проблем: вони вкрай дратують відвідувачів, які ще не знають, що є на сайті, але вже мають залишити адресу пошти, відгук або виконати іншу цільову дію.
  2. Немодальні вікна – не блокують взаємодію з сайтом. Їх арсенал набагато лояльніший до відвідувача, а варіантів застосування є набагато більше: вони можуть виїжджати, вискакувати, з’являтися на клік або з повідомленням і т. д. Таким чином користувач може спокійно ігнорувати або закрити вікно, продовжуючи далі вивчати контент. Але і немодальне вікно можна перетворити на дратівливий фактор, якщо зробити його на всю робочу область і насильно змусити користувача провзаємодіяти з ним.

Найпоширенішим видом немодальних вікон є лайтбокси – такий попап з’являється поверх дизайну, але при цьому весь задній фон затемняється. Він м’яко натякає, що контент вікна зараз містить важливу інформацію, але не перешкоджає взаємодії з сайтом і користувач може його в будь-який момент закрити.

За наповненням

Кожне попап вікно несе у собі певне повідомлення, які можна згрупувати за такими двома ознаками:

  1. Інформаційні попапи – це банери з акціями, знижками чи опитуваннями. Вони безпосередньо не продають ваші послуги чи товари, але підсилюють комунікацію з клієнтами, виявляючи турботу про них.
  2. Лід-магніти – це форми для збору інформації, їх створюють для формування баз даних розсилки в обмін на відправку корисної інформації.

За тригерами

Також вікна можна розділити за тригерами – тими діями користувачів, які викликають появу попапу:

  1. Entry pop up (вікно привітання) – завантажується одразу ж при завантаженні сторінки. Це класичні вікна, які використовуються як блокувальник перегляду подальшого контенту. Наприклад, користувач повинен підтвердити свій вік для перегляду сайту 18+ або ввести логін при вході з захищеного посилання.
  2. Scroll pop up (вікно пролистування) – з’являється на певному місці прокручування сторінки. Таким попап вікном може бути цілий чат, який з’являється збоку сторінки.
  3. Timed pop up (вікно із часовою затримкою) – з’являється через деякий час після читання сторінки. Наприклад, після 5 хвилин активного часу в блозі з’являється вікно з пропозицією підписатися на розсилку, тому що, швидше за все, контент вам сподобався.
  4. Click pop up (вікно з появою на клік) – часто використовують інтернет-магазини. Наприклад, при додаванні товару в кошик попап пропонує подивитись схожі товари або відразу ж оплатити кошик.
  5. Exit pop up (вікно закриття) – при спробі покинути сайт попап запропонує підписатися на новини або отримати демо, щоб продовжити взаємодію.

Попапи – зручний та ефективний інструмент для бізнесу, який дозволяє оперативно налаштовувати комунікацію з клієнтами для створення бази теплих лідів і збору необхідної інформації від користувачів, що у результаті призводить до збільшення конверсії сайту. Досягти цього можна завдяки комплексному підходу до планування та тестування попап вікон, що більшою мірою залежить від реальності ваших маркетингової стратегії.

Новости Украины