6 грубих помилок водіїв при заміні моторного мастила: не робіть так

Заміна моторного мастила – це рутинна процедура, яку кожен водій повинен виконувати з певною обережністю.

Уникнути несподіваних проблем із двигуном та заощадити на майбутніх ремонтах можна, врахувавши кілька важливих моментів.

Експерти ММR зібрали список із 6 грубих помилок, які роблять майже всі автолюбителі в процесі заміни моторного мастила.

Інтервали заміни мастила: Багато виробників автомобілів рекомендують змінювати мастило кожні 10-15 тисяч кілометрів. Але це може бути надто довго для вашого двигуна.

Навіть найякісніші синтетичні мастила зазвичай забезпечують надійне змащення лише протягом 250-300 мотогодин.

Враховуючи міські пробки та низьку середню швидкість, рекомендується міняти олію кожні 7500 кілометрів.

Недолік контролю: Важливо стежити за процесом заміни мастила, щоб уникнути неприємних сюрпризів.

Іноді олія залишається без заміни навіть у сервісних центрах. Механіки можуть просто протерти фільтр, замість повної заміни.

Змащення сумнівної якості: Іноді вам можуть підсунути менш якісне масло, ніж те, яке ви купували або рекомендоване виробником.

Мастило часто поставляється у великих бочках і зберігається поза зоною ремонту, що залишає місце для невпевненості.

Заповнення до найближчого цілого: Багато механіків округляють кількість мастила, що використовується, до найближчого цілого числа.

Наприклад, якщо ваш двигун вміщує 3.7 літра олії, ви можете отримати рахунок за 4 літри. Тому краще бути присутнім при заміні і, при необхідності, принести власне мастило та фільтр.

Промивальні мастила: Деякі водії вдаються до використання мастил для промивання, але при регулярних замінах мастила вони стають зайвими і лише збільшують витрати часу і засобів.

Надлишкові присадки: Якщо двигун працює нормально, а мастило якісне, додаткові присадки не потрібні та можуть бути зайвими витратами.

Врахуйте це при наступній заміні мастила, і ваш автомобіль буде вам вдячний.

Новости Украины