6 способів правильно зробити рекламний буклет

Рекламний буклет – це різновид поліграфічної продукції, оформлений у вигляді друкованої брошури. Нагадує собою невелику книжечку, складену у зручну форму з зігнутим аркушем. Насправді, розробка буклетів – це ціла технологія, адже рекламний буклет має на меті збільшити кількість продажів товару, а тому повинен привертати увагу пересічної людини. В ньому повинно бути щось особливе, те, що запам’ятається надовго. Дуже часто люди беруть рекламні брошури, ледве проглядаючи їхній зміст. За цю миттєвість, вони повинні побачити щось настільки оригінальне про товар, що підштовхне їх до придбання продукції.

Ми порадились з відомими дизайнерами та маркетологами, та підібрали 6 речей, на які варто звернути увагу при виготовленні рекламного буклету.

1. Градієнт

Використання різних відтінків – чудовий спосіб привернути увагу людини. Особливо в останні часи популярним є градієнт – поступове змішання декількох кольорів.

Кольорова гамма залежить від вашого особистого бачення. Це може бути поєднання нейтральних кольорів, або більш яскраве забарвлення. Особливо гарною в дизайні є комбінація градієнта та виважених, чітких геометричних ліній та візерунків.

2. Візуалізація даних

Погодьтеся – звичайний текст може швидко набриднути, навіть якщо він поданий в форматі невеликої брошури. Використання візуалізації – графічного зображення даних про вашу послугу\продукцію\компанію – дуже ефективний маркетинговий хід. Різні картинки – запам’ятовуються в пам’яті, сприяють кращому засвоєнню інформації.

3. Компактний розмір буклету

6 сторінок – і повірте, цього достатньо для того, щоб зацікавити людину. Ми живемо в епоху тайм-менеджменту, коли кожен уважно слідкує за своїм часом. Та не бажає його витрачати на незнайомі речі – а тому рекламний буклет повинен бути невеликим за розміром.

4. Використовуйте графічні ефекти

Зображення в рамках; подвійна експозиція; моушен-блюр; накладення кольору, все, чим володіє сучасний «Фотошоп» — допоможе досягти мальовничого дизайну брошури. Головне – не «перестаратися», всі фотоефекти повинні гармонічно доповнювати загальну концепцію.

5. Значки та анімована графіка – як заклик до дії

Заклик до дії – головний елемент рекламної продукції. Це повинен бути не просто текст – а поєднання новітніх елементів дизайну: 2D, 3D-графіки та значків. Погодьтеся – вам же приємніше відкликатися на яскраву та інноваційну інформацію, ніж на звичайний текст без зображень.

6. Додайте в буклет інформацію про компанію та властивості товару

Людина, що ознайомилася з вашим рекламним буклетом, та якій сподобався його дизайн, мабуть, хотіла б дізнатися більше відомостей про організацію; її місце розташування; або товар чи послуги, які вона пропонує. Намагайтеся додавати в буклет максимум важливих даних, за якими людина точно буде знати, чи потрібен їй товар, чи ні. Маркетологи кажуть – не кажіть тільки про плюси послуги, говоріть також про її недоліки. Чесність – головна ділова якість, яка підкупає потенційних покупців.