Відповідно до останнього дослідження, проведеного в серпні 2023 року компанією Budhouse Group та Українською Радою Торгових Центрів, у портреті відвідувачів ТРЦ відбулися зміни. Незважаючи на війну та інфляційний тиск, середній рівень сімейного доходу відвідувачів торгових центрів залишився стабільним. Але змінився вік потенційних покупців.
«Вікова структура відвідувачів претерпіла суттєвих змін. Збільшилася частка молодих людей віком до 24 років, в той час як кількість відвідувачів віком від 30 до 50 років скоротилася», — уточнює Анатолій Шкрібляк, президент девелоперської компанії Budhouse Group.
Загальною тенденцією є те, що війна в Україні спонукає відвідувачів торгових центрів стати більш обізнаними та обережнішими споживачами. Покупці ТРЦ стають молодшими, що може відображатися на їхній споживчій поведінці та виборі товарів.