Бердянський університет впроваджуватиме проєкт Erasmus+ з інтеграції освіти в європейський простір — новини Бердянська

Проєктну заявку БДПУ відібрали для фінансування в рамках Erasmus+ «Capacity building in higher education stand 3»

Релокований БДПУ нарощує міжнародне співробітництво. Фото: сайт Erasmus

Про це «Бердянськ 24» дізнався з повідомлення координатора міжнародної діяльності, доктора історичних наук, професора, завідувача кафедри історії України БДПУ Ігоря Лиманах на його персональній сторінці в мережі Фейсбук.

Проєкт LECTURE – Introducing Leading European Competences into Teacher Training Standard to Ensure Ukraine’s Resilience («Впровадження провідних європейських компетентностей у стандарт підготовки вчителя для забезпечення стійкості України») спрямований на розробку стандартів вищої освіти, розширення інтеграції української освіти в європейський освітній простір, впровадження європейських принципів в освітній процес закладів вищої освіти, поглиблення вимог до результатів навчання та розробку орієнтирів для їх оцінювання. Детальніше на офіційному сайті Erasmus+

Спільно з Бердянським державним педагогічним університетом проєкт реалізовуватимуть ще 10 партнерів:

  • Римський університет Тор Вергата, Італія (координатор);
  • Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Україна;
  • Тартуський університет, Естонія;
  • Університет островів Балеар, Іспанія;
  • Політехнічний університет Тімішоара, Румунія;
  • Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди;
  • Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини;
  • Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка;
  • Міністерство освіти і науки України;
  • Інклюзивна пекарня «Good bread for good people».

Реалізація проєкту відбуватиметься у відповідності головним пріоритетам Європейської Комісії:

  • Зелена угода (розвиток компетенцій у відповідних секторах сталого розвитку, стратегії зелених галузевих навичок і методології)
  • Цифрова трансформація (розвиток і засвоєння цифрових навичок)
  • Інтеграція мігрантів (сприяти мобільності та визнанню ступенів і дипломів)
  • Управління, мир, безпека та людський розвиток (зміцнення активної громадянської позиції)
  • Стійке зростання та робочі місця (створення навичок для життя та роботи), а також до зовнішнього виміру внутрішньої політики ЄС у сфері освіти.

Джерело

Новости Украины