Блокування Чернігівською МВА оплати тролейбуса з автономним ходом: у міськраді розглядають можливість судового позову

За інформацією: Суспільне Чернігів.

Тролейбус з автономним ходом, оплату за який блокує Чернігівська МВА. Суспільне Чернігів

Чернігівська МВА не погоджує оплату одного з трьох тролейбусів з автономним ходом, які "Чернігівське тролейбусне управління" мало закупити цього року. Перший такий тролейбус купили ще торік. Розв'язати питання несплати за тролейбус в судовому порядку запропонував в.о. міського голови Чернігова Олександр Ломако.

Про це він сказав під час засідання виконкому Чернігівської міської ради.

Руслан Ємець. Суспільне Чернігів"У нас відбулася процедура закупівлі тролейбусів з автономним ходом. Підприємство провело тендер, який виграв «Чернігівський автозавод». На всіх етапах тендеру було погодження від міської військової адміністрації: при укладанні договору, при оголошенні тендеру, при оплаті першого, другого і третього тролейбусів. Оплату четвертого чомусь загальмували", — пояснює начальник "Чернігівського тролейбусного управління" Руслан Ємець.

Начальниця фінансового управління міськради Олена Лисенко, каже, що міське управління транспорту подало заявку до Чернігівської МВА на фінансування оплати за тролейбус до 15 травня.

Олена Лисенко. ФОТО: Чернігівська міська рада"Відтоді ми подаємо цю заявку щодня. Але до цього часу так і не отримали погодження. Військова адміністрація відмовляє. Пояснює це тим, що це нераціональне і неефективне використання коштів. Хоча ці кошти були закладені у бюджеті, вони затверджені, є рішення виконкому про рахування внеску статутного капіталу «Чернігівського тролейбусного управління». Підстав для невиконання цього рішення в нас немає".

Водночас прессекретар МВА Олександр Ліхута прокоментував ситуацію з блокуванням оплати за тролейбус так:

"Четвертий тролейбус не поставили на баланс, тому що по факту його ще немає. Його знову відправили кудись на завод, а тролейбусне управління його ще не прийняло. Тільки-но тролейбус буде на території управління, документи всі будуть зроблені й буде підписане рішення про його фінансування, щоб він вийшов на рейс".

Проте, за словами Руслана Ємця, представник міської військової адміністрації приходив до тролейбусного управління двічі та одного разу бачив цей тролейбус.

"20 травня був представник у нас на території. Він не побачив тролейбус. Того дня, коли він приходив, ми саме випробували підключення до контактної мережі в автоматичному режимі. Але потім він ще раз приходив, і тролейбуси були всі на місці, тому що мене попереджали".

В.о. міського голови Чернігова Олександр Ломако, не бачить іншого розв'язання цієї проблеми, окрім як звернутися до суду з позовом.

Олександр Ломако. Суспільне Чернігів"Я думаю, що потрібно збиратися з представниками заводу, намагатися це питання розв’язувати в судовому порядку. Умовно кажучи, якщо протягом тижня чи якогось часу це питання не буде розв’язане, то ви змушені будете звернутися до суду. На жаль, іншого виходу я не бачу".

Щодо пропозиції подати претензійний (досудовий) позов Руслан Ємець сказав наступне:

"У нас є договірні зобов'язання. І, згідно з ними, при виникненні тих чи інших проблем ми будемо діяти відповідно до чинного законодавства. На сьогодні точного рішення немає, тому що я не можу подати до суду. Можливо, це може зробити завод-виробник. А я з яким позовом прийду до суду? Сам виробник в чомусь розуміє цю ситуацію, а в чомусь — ні. Слава Богу, це наш місцевий чернігівський виробник. Ми поки що не зіпсували стосунки, тому намагаємося порозумітися. Вони десь нам ідуть на зустріч, ми йдемо на зустріч їм. Проте це так довго тривати не може".

Суспільне також намагається отримати коментар щодо цієї ситуації у директора ТОВ "Чернігівський автозавод" Сергія Бородухи, який і поставив до "ЧТУ" тролейбуси з автономним ходом. Його позицію ми готові опублікувати в наступних матеріалах.

Читати ще

Читати ще До кінця травня у Чернігові тестуватимуть тролейбуси з автономним ходом

Новости Украины