Німецька компанія BMW презентувала нову генерацію популярної родини седанів та універсалів 5-Series. Новинка буде доступна з традиційними ДВС та в топовій електричній версії.
Про це повідомляє пресслужба виробника. Нинішнє 8 покоління моделі отримало найважливішу інновацію за 51-річну історію існування, – вона вперше буде доступна не лише зі звичними ДВС, а й у повністю електричному варіанті.
Електрична версія i5 та моделі 5-Series з ДВС будуть виведені на ринок одночасно, оскільки обидва варіанти використовують загальну базу та максимально уніфіковані, щоб знизити собівартість. Модель побудована на новітній платформі BMW CLAR, яку також отримає майбутня новинки – нове покоління Neue Klasse.
Довжина седана зросла на 86 мм до 5060 мм, а колісну базу збільшили на 20 мм – до 2995 мм. Зовнішній вигляд моделі став більш елегантним та поважним, ніж у 3-Series, а також більш динамічним та спортивним, ніж 7-Series. Відмінною особливістю новинки стали приховані в кузові ручки дверей та агресивний дизайн переднього бампера з великими повітрозабірниками в чорних глянцевих окладах. Електрична версія i5 відрізняється власним дизайном колісних дисків з аеродинамічним малюнком, іншими логотипами та іншим облицюванням радіатора. Як опція пропонується світлодіодне підсвічування «ніздрів».
BMW 5 Series отримав нову цифрову панель приладів і покращену інфо-розважальну систему. Шкала приладів має діагональ 12,3 дюйма, а мультимедійний екран вперше отримав діагональ 14,9 дюйма. Управління всіма системами покладено операційну систему iDrive 8.5.
Лінійка версій з ДВС матиме систему mild hybrid, а гібрид PHEV, що підключається, поповнить модельний ряд у 2024 році. Моделі 530i і 530i xDrive оснащуватимуться з 2-літровим 4-циліндровим мотором потужністю 258 к.с. Він дозволить новинці розганятись до першої «сотні» за 5,8 с. Варіанти з рядною 3-літровою «шісткою» – 540i та 540i xDrive – розвивають відповідно 380 та 421 к.с. Це дозволить набирати швидкість від 0 до 100 км/год за 4,5 секунди.
Покупцям уперше будуть запропоновані дві електричні версії i5 – задньопривідна з одним електромотором eDrive 40 та повнопривідна xDrive M60 з двома електромоторами. Перша має віддачу 340 к.с. та 400 Нм, а розгін до «сотні» займає 5,7 с. Топова M60 має сумарну потужність 598 к.с., а максимальний момент сягає 795 Нм. З таким арсеналом на спринт від 0 до 100 км/год буде потрібно лише 3,7 с. Батарея місткістю 84,3 кВтг може заряджатися пристроями потужністю від 11 до 205 кВт. В останньому випадку для поповнення енергії АКБ від 10 до 80% потрібно пів години. BMW i5 eDrive 40 здатна подолати на одній зарядці до 475 км, а версія M60 – 412 км.
Для компенсації 25-відсоткового збільшення маси в порівнянні з машинами з ДВС електрокаркар отримав задню пневмопідвіску та адаптивні амортизатори, які дозволять підвищити комфорт на поганих дорогах. А для підвищення маневровості задні колеса мають систему керування.
Базова версія BMW 530i коштуватиме $57900, що на $1900 дорозі попередника в аналогічному виконанні. А ось повнопривідна 540i xDrive на $300 дешевша за попередника. Вартість електричної версії i5 eDrive40 стартує з $66800, а топова модифікація i5 M60 xDrive коштуватиме $84100.
Як повідомляв раніше OBOZREVATEL, компанія BMW представила ексклюзивне купе 3.0 CSL.