Міністерство цифрової трансформації має на меті бронювати від мобілізації співробітників ремонтних бригад.
Про це йдеться у повідомленні в Telegram Мінцифри.
"Постійні знеструмлення впливають і на погіршення якості звʼязку та інтернету, адже базові станції мобільних операторів, які забезпечують покриття, також працюють від електроенергії. Стабілізувати ситуацію з мобільним зв’язком та інтернетом — одне з головних завдань Мінцифри зараз", — зазначили у міністерстві.
Щоб стабілізувати ситуацію з мобільним зв’язком та Мережею, Мінцифри ухвалило наступні рішення:
- оновили вимоги Національного центру оперативно-технічного управління електронними комунікаційними мережами України. Тепер мобільні оператори повинні забезпечити 25% мереж генераторами, щоб вони працювали 72+ години під час знеструмлень. Інша частина мобільної мережі має працювати 10 годин на акумуляторних батареях. Акумулятори працюють за принципом повербанка — живлять базові станції під час знеструмлень.
- Посилили перевірки за виконанням вимог. Оператори щоквартально звітуватимуть щодо ситуації НЦУ, а НКЕК перевірятиме виконання.
- Розробили постанову № 322, яку вже ухвалив регулятор. Так оператори зможуть подати заявку в Обленерго, щоб установа модернізувала свої мережі, які йдуть до базових станцій. Це дасть змогу швидше заряджати акумулятори.
- Узгодили перелік обʼєктів, які повинні мати безперебійне живлення, ОВА передадуть його до Обленерго.
- Зазначимо, що Рада ухвалила закон про скасування мита та ПДВ на ввезення акумуляторів і генераторів.
У Мінцифри додали, що починають роботу над новим сервісом у застосунку "Дія".
"Українці зможуть повідомляти про проблеми зі звʼязком у застосунку навіть без доступу до інтернету. Коли звʼязок відновиться, інформація автоматично підтягнеться в Дію. Зберемо та проаналізуємо фідбек, щоб надалі працювати над стабілізацією звʼязку", — зазначили у міністерстві.
https://tsn.ua/ukrayina/bronyuvannya-vid-mobilizaciyi-novoyi-kategoriyi-cholovikiv-v-mincifri-povidomili-hto-matime-pravo-na-vidstrochku-2627541.html