За інформацією: Суспільне Полтава.
Суспільне Полтава
У Полтаві до кінця року продовжили термін дії угоди з оператором електронного квитка ― компанією "Фарго Сістем". Таке рішення ухвалили 1 вересня на позачерговому засіданні виконкому.
Як працюють електронні квитки у транспорті Полтави
1 вересня зранку у комунальному транспорті кондуктори працювали без електронних валідаторів, а пасажирам видавали паперові квитки. Це тому що термін дії угоди з оператором закінчився 31 серпня.
Пасажири полтавського тролейбуса 1 вересня 2023-го року. Суспільне Полтава
Як розповіла Суспільному секретар Полтавської міської ради Катерина Ямщикова, на позачерговому засіданні виконкому договір продовжили до 31 грудня цього року.
"Є дуже багато питань до підприємця, який нині здійснює дану послугу у нашому місці. Є один вихід із цієї ситуації ― це продивитися, як ми можемо працювати по-іншому, яким чином має бути побудований процес. Але для того, щоб здійснити будь-який перехід, треба правильний перехідний період, в якому завчасно буде громаді повідомлено, що у нас буде здійснюватись перехід в іншу систему роботи. Але це обов’язково буде так само зручний (спосіб оплати ― ред.) з електронним форматом", ― каже Катерина Ямщикова.
Секретар Полтавської міської ради Катерина Ямщикова. Суспільне Полтава
Тому у другій половині дня безконтактну оплату у тролейбусах та автобусах комунального підприємства "Полтаваелектроавтотранс" відновили. Також на засіданні ухвалили рішення про зміну суми відрахування із кожного квитка – замість 9,9% оператору надходитиме 7%, сказала Катерина Ямщикова.
Коли впровадили електронні квитки у Полтаві
Уперше моделі впровадження електронного квитка у Полтаві презентували 12 липня 2021-го. 10 серпня того ж року в обласному центрі визначили компанію, яка буде впроваджувати електронний квиток у громадському транспорті. Участь у конкурсі брали дві компанії. Перемогла полтавська фірма "Фарго Сістемс".
Продаж тарифних карток для громадського транспорту у Полтаві розпочали 28 червня 2022-го.