Попри те, що Ford оголосив про плани припинити виробництво Fiesta в жовтні минулого року, все ще не можна сказати, що історія суперміні закінчилася.
У той час як субкомпактний хетчбек залишає ринок, кросовер на його базі продовжуватиме жити та отримає фейсліфтинг.
Фотошпигуни натрапили на прототип оновленої моделі, який проходив тестування у версії ST, судячи з великих коліс і гальм, а також подвійних вихлопних труб.
Не дозволяйте громіздкому камуфляжу ввести вас в оману і переконати, що Puma зазнає масштабних змін, оскільки це буде лише оновлення в середині циклу. Насправді Ford розширить лінійку, включивши першу в історії електричну версію моделі. Замість того, щоб отримати спеціальну платформу, модель з нульовим рівнем викидів використовуватиме ту саму архітектуру, що й кросовер з традиційним двигуном, тому її дизайн повинен бути майже ідентичним.
Можна помітити, що логотип перемістили на решітку радіатора, що не так вже й дивно, оскільки те саме сталося, коли Ford оновив Focus. Крізь маскування проглядаються фари нового дизайну, в той час як ззаду залишились ті, що були встановлені раніше. Швидше за все, задні ліхтарі отримають лише оновлення графіки, зберігши при цьому той самий розмір і форму.
Задній бампер, ймовірно, був перенесений з існуючого Puma ST, а передній має новий дизайн і більше не містить протитуманних фар. Ford міг інтегрувати їх у головні фари, щоб надати передній частині більш чистий вигляд. Оскільки це лише рестайлінг, бічний профіль, ймовірно, залишиться незмінним, хоча версія EV може отримати аерооптимізовані колеса для підвищення ефективностіі.
Шпигуни не змогли зазирнути всередину салону, але на деяких знімках видно, що центральні вентиляційні отвори були переміщені вище на панелі приладів. Для Ford було б доцільно встановити свою інформаційно-розважальну систему SYNC4, яка вже використовується в оновленому Focus.
Ford продовжить виробництво Puma на своєму заводі в Крайові в Румунії, де наступного року з конвеєра зійде електромобіль. Станом на березень 2023 року версія ST продається у двох варіантах і клієнти можуть обитрати один з двох трициліндрових бензинових двигунів з турбонаддувом. Менший 1,0-літровий агрегат із «м’яким» гібридом має 168 кінських сил і 248 Нм крутного моменту, що передаються на передню вісь через семиступінчасту автоматичну коробку з подвійним зчепленням.
Також присутній 1,5-літровий варіант, який має 197 к.с. і 320 Нм моменту та шестиступінчасту механічну коробку передач.