Nissan Motor додала у гамму рамного пікапа Frontier нову модифікацію під назвою Hardbody. Ім’я відсилає до моделі Nissan D21 80-90-х років, яка в Північній Америці була відома як Nissan Hardbody і здобула славу завдяки високій надійності.
Frontier Hardbody відрізняється від стандартної версії пікапа 17-дюймовими легкосплавними дисками ретродизайну, всесезонними покришками, алюмінієвим захистом піддона картера, виконаними в чорному бамперами, радіаторними гратами і розширювачами колісних арок.
Крім того, у цій версії за кабіною у вантажній платформі встановлені трубчасті поручні та бризковики колісних арок.
На дверях машини нанесені декалі 4×4, на відкидному борту назва марки прописом (замість емблеми).
Під капотом стандартний для моделі 3,8-літровий бензиновий V6 потужністю 310 к.с. та 9-ступінчаста автоматична коробка передач. Привід повний.
Заодно Nissan вніс невеликі зміни на всю лінійку Frontier — до базової комплектації пікапа увійшло автоматичне екстрене гальмування з розпізнаванням пішоходів, опцією з’явилися 120-вольтові розетки у вантажній платформі, люк у даху з електроприводом і деякі інші позиції.
Цільовий ринок для цієї моделі – Північна Америка.