e:NY1 може викликати дежавю.
Справа в тому, що і в “хонді” піддалися спокусі працювати менше і отримувати більше, пропонуючи одну й ту саму модель у різних іпостасях.
Новинка для Європи вже не є такою для ринку Китаю, де продається під назвою e:NS1 або e:NP1, які відрізняються дрібним декором та виробником заводу. Європейцям же зовнішність e:NY1 здасться знайомою через очевидну спорідненість з HR-V
Кросовер побудований на платформі e:N Architecture F, яку в “Хонді” називають абсолютно новою. Вона передбачає передній привід та вмонтований у підлогу акумулятор. Габарити не назвали, але навряд чи вони відрізняються від китайської версії: довжина – 4390 мм, колісна база – 2610 мм.
Зовнішність автомобіля, порівняно з концептом, залишилася незмінною. Тепер Honda розсекретила салон Honda e:NY1. Він має мінімалістичний дизайн з компактною цифровою приладовою панеллю і малою кількістю фізичних клавіш.
Кліматом та мультимедіа, а також іншими налаштуваннями, потрібно керувати через великий планшет діагоналлю 15,1 дюйма, який височить над торпедо та має досить дивну організацію простору під собою.