Як оформити інвалідність, перебуваючи за кордоном: пояснення МОЗ

  Якщо ви опинилися за кордоном під час воєнного стану та потребуєте оформлення інвалідності – це можна зробити дистанційно, повідомляє МОЗ України.   «Для цього у вас мають бути на руках медичні документи та обстеження (якщо їх втрачено: https://bit.ly/3yShdmf). Їх ви маєте надіслати українською мовою до сімейного лікаря або лікуючого лікаря на території України, щоб оформити направлення МСЕК (форма 088/о). Лікарсько-консультативна комісія розгляне пакет документів і за наявності ознак інвалідності направить їх на медико-соціальну експертну комісію для проведення експертизи і встановлення інвалідності. Якщо у разі звернення для встановлення інвалідності особа не може прибути на огляд до МСЕК, комісія може приймати рішення про встановлення інвалідності ͟з͟а͟о͟ч͟н͟о͟ на підставі направлення лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я. Експертиза проводиться за направленням лікарсько-консультативної комісії незалежно від місця реєстрації, проживання чи перебування громадян. Для тих осіб, які знаходяться за кордоном і яким необхідно поновити довідку про інвалідність і повторно пройти МСЕК, постановою КМУ від 30.03.2022 № 390 продовжено строк дії інвалідності на весь термін дії воєнного стану на території України і 6 місяців після його припинення/скасування».

Джерело

Новости Украины