
Перші холодні ночі часто відкривають очі на стан старого акумулятора. Видання Interia пише, що за мінусової температури авто взагалі може не реагувати на спроби запустити двигун. При цьому багато хто знає про проблему з акумулятором, але сподівається, що він ще протягне сезон. Тож журналісти вирішили пояснити, як правильно оживити батарею, коли вона майже здалась.
Як відомо, холод сповільнює хімічні реакції всередині акумулятора. Якщо батарея служить понад п’ять років, перший мороз покаже її справжній стан. У старих авто це відчувається вже при невеликому мінусі.
Щоб зарядити акумулятор, треба діяти спокійно. Спершу обриваємо живлення авто, а вже потім ставимо зарядний пристрій. Плюс з’єднуємо з плюсом, мінус з мінусом. Механіки часто згадують випадки, коли водій торкався клем навмання і спалював блок запобіжників. Таке трапляється навіть на простих моделях.
Після підключення треба почекати. Батарея потребує повільного заряду. Механік СТО в Харкові Олександр П. каже:
«Мінімум пів години – і машина вже бере старт. Але повний цикл займає кілька годин».
Занадто довге заряджання небажане, особливо на старих пристроях без автоматичного вимкнення.
Вимір напруги також бажаний. У добре зарядженому акумуляторі показник сягає близько 12,6 В у спокої. Якщо менше – батарея ще слабка. Важливо, щоб прилад не перегрівав її. Для деяких моделей межа нижча, тому механіки радять не поспішати і не тримати їх на високій напрузі.
Догляд також важливий. Періодично оглядаємо клеми, чистимо їх і не даємо батареї стояти розрядженою. Якщо авто зимує без поїздок, краще зняти акумулятор і заховати в тепло.
Читайте також: Новий позашляховик Toyota дешевше RAV4 показали з іншим дизайном
Поради водіям
Не тягніть з виміром напруги перед морозами.
Завжди ставте зарядник у правильній послідовності.
Чисті клеми дають легший запуск мотора.
Не залишайте машину з ввімкненими фарами навіть на кілька хвилин у холод.
Тримайте акумулятор у теплі, якщо довго не їздите.
