Росіяни за допомогою соцмереж намагаються дискредитувати рекрутингову кампанію «Азов». У Facebook та TikTok вони розміщують відповідні ролики, щоб підірвати довіру українців.
Відео дня
Про це повідомили в Центрі протидії дезінформації. У такий спосіб країна-терорист намагається вести інформаційну війну.
Подробиці
«Росіяни в соцмережах поширюють відео, які дискредитують рекрутингові ролики бригади НГУ «Азов», – йдеться у повідомленні.
У Facebook ці відео з’являються на сторінці, створеній лише п’ять днів тому. А її назва збігається з назвою однієї з українських громадських організацій, проте жодного зв’язку з нею вона не має. Такі дії свідчать про спробу видати фейковий акаунт за офіційне джерело.
Паралельно у TikTok російська сторона поширює згенеровані штучним інтелектом ролики, спрямовані на дискредитацію «Азову».
У ЦПД наголосили, що мета таких матеріалів – очорнити підрозділ, послабити ефективність його рекрутингової кампанії та підірвати довіру до нього серед українців.
«Поширення подібного контенту – це інструмент інформаційної війни, спрямований на деморалізацію суспільства та підрив бойового духу українців», – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що Росія продовжує інформаційну кампанію з дискредитації процесу обміну полоненими. Зокрема, у проросійських медіа 6 серпня поширилось фейкове «звернення» нібито від імені українських військовополонених. У ньому йдеться про «виключення окремих осіб зі списків на обмін» і небажання їх повертати. У ЦПД підкреслили, що ця інформація не відповідає дійсності.
Як писав OBOZ.UA, напередодні Центр вже розповідав про наміри окупантів продовжити інформаційну кампанію щодо дискредитації процесів обмінів, а також спростовував фейк, що Україна нібито відмовляється забирати своїх громадян з пункту пропуску «Верхній Ларс».
Тільки перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та Viber. Не ведіться на фейки!