Відроджений італійський бренд Isotta Fraschini готується до знаменитого марафону «24 години Ле-Мана». У престижних змаганнях на витривалість братиме участь гоночний болід із гібридним силовим агрегатом.
Про це повідомляє портал Carscoops. Заснована в 1900 році в Мілані компанія Isotta Fraschini пройшла шлях від імпортера французьких авто до виробника розкішних машин власної конструкції. Друга світова війна поклала край славетному бренду, продукція якого не поступалася найкращим світовим зразкам. У 90-х роках бренд намагалися відродити, але далі дослідних зразків справа не пішла.
Нову спробу повернути до життя Isotta Fraschini вирішив здійснити колумбійський нафтовий магнат Френк Канаєт Єпес, а допомагати йому в цьому буде компанія Michelotto, яка відома своїми автоспортивними проєктами. Питання доведення аеродинаміки гоночного боліда взяла на себе британська Wiliams Advanced Engineering. Це вже не перша автомобільна ініціатива Єпеса. У 2014 році він інвестував у хорватський Rimac.
Автомобіль під маркою Isotta Fraschini вийде на старт знаменитої 24-годинної гонки в Ле-Мані, де він має скласти конкуренцію таким брендам, як Acura, Alpine, BMW, Cadillac, Ferrari, Lamborghini, Peugeot, Porsche, SCG і Toyota.
Щоб гідно виглядати на тлі відомих конкурентів, автомобіль отримає у своє розпорядження гібридний силовий агрегат. У його складі буде 3-літровий 707- V6 з двома турбінами, електромотор (200 кВт/272 к.с.), літій-іонна батарея та 7-ступінчаста секвентальна коробка передач XTrac. Сумарна потужність обмежена регламентом змагань на рівні 680 к.с. Бензиновий мотор буде рухати задні колеса, а за привод передніх відповідає електродвигун. Шасі та кузов будуть виготовлені з вуглепластику та інших легких композитних матеріалів. Партнерами проєкту, окрім Williams, виступають також Pankl, Bosch, Multimatic, Brembo та PWR.
Офіційний дебют гоночного боліду заплановано на лютий наступного року. За даними британського Autosport, після участі в Ле-Мані Isotta Fraschini планує представити двомісну версію гіперкара для повсякденного використання, а згодом розширити модельний ряд.
Як повідомляв раніше OBOZREVATEL, компанії Peugeot і Total готують гіперкар для Ле-Мана.