Після початку повномасштабної війни в нашій країні було введено воєнний стан. Після цього деякі водії вирішили, що закони мирного часу вже не працюють і не придбали обов’язковий поліс ОСЦПВ. «Війна все спише», — вирішили вони. Але така поведінка є не тільки неправомірною, але й небезпечною. Чому? Спробуємо дати відповідь у нашому матеріалі.
Закон «Про обов’язкове страхування…» діє також під час воєнного стану
Як і раніше, наявність автоцивілки є обов’язковою для кожного водія, який пересувається дорогами України, окрім пільгових категорій громадян (наприклад, учасників бойових дій, людей з інвалідністю І групи, що особисто керують автомобілем, і водіїв, що управляють автотранспортом такої людини в її присутності). У тому разі, коли хтось із водіїв, які належать до цих категорій стане винуватцем ДТП, компенсацію постраждалим буде виплачувати Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ).
Варто також знати, що поліс ОСЦПВ, котрий був придбаний до 24 лютого 2022 р., є дійсним. Якщо дія страховки закінчилася, треба купувати нову. Тоді постраждалі зможуть отримати до 160 тис. грн на ремонт авто та до 320 тис. на лікування. Також є сенс придбання поліса добровільного страхування, що дозволить збільшити розмір компенсації до 1 млн грн. Тоді точно не доведеться нічого доплачувати з власної кишені.
Як придбати поліс під час воєнного стану
Страховку ОСЦПВ зараз без проблем можна оформити в онлайн-режимі на сайті обраної страхової компанії. Достатньо на офіційному порталі ввести необхідні дані про себе та свій автомобіль у спеціальні графи. Після цього залишається тільки оплатити банківською карткою та отримати договір на свою електронну адресу. Е-поліс має точно таку ж юридичну силу, що і його паперовий аналог.
Як обрати страхову компанію
Страхування тільки тоді має сенс, коли воно буде оформлене в надійній організації. Прикладом є страхова компанія «УНІКА», яка забезпечує фінансовий добробут своїх клієнтів в Україні вже понад 27 років. СК «УНІКА» дбає про цілодобовий зв’язок зі своїми клієнтами, тому організувала роботу контакт-центру під час війни так, щоб застраховані особи могли звернутися за допомогою в будь-який зручний спосіб: через сайт, месенджери, мобільний додаток. Це дозволить кожному клієнтові відчувати підтримку в складні воєнні часи.