Використання таргетованої реклами сприяє активному просуванню бренду чи продукту через демонстрацію оголошень рекламного характеру для конкретного кола користувачів в залежності від їх статі, віку, місцю знаходження (локації), рівню отримуваних доходів, сімейного стану та/або особистих інтересів. Якісна та ефективна таргетована реклама є одним з різновидів маркетингового інструменту, який спрямований на взаємодію з певним сегментом споживацької аудиторії. Завданням таргету є приєднання (залучення) нової цільової аудиторії, задля підвищення показників пізнаваності певного товару чи бренду, проведення тестування потенційного попиту на певний товар чи послугу. Через таргетовану рекламу прискорюється процес знайомства користувача з певним продуктом чи брендом задля мотивації певної аудиторії до проведення певних дій – відкрити певний сайт чи перейти на актуальну сторінку в соцмережах.
Окремі особливості налаштування таргетованої реклами
Таргетовану рекламу можна використовувати в соціальних мережах, в пошукових системах як один з елементів контекстної реклами. Структура таргетованої реклами може складатися з відео чи банерів та залежить від місця показу контенту та вибраних інформаційних мереж. Головною перевагою таргету є спонукання користувачів реклами до придбання товарів у випадку виникнення потреби чи відповідного бажання через отримання потенційних клієнтів, які проявили певну зацікавленість в товарі чи послуги та скористалися зворотнім зв’язком.
Для створення ефективно працюючого таргету рекламним агенціям знадобиться 3-5 днів для того, щоб:
- провести вибір мети та визначення сегменту певної цільової аудиторії з врахуванням показників бюджету, спрямованого на вказану рекламну компанію;
- забезпечити створення рекламного оголошення чи рекламного контенту з врахуванням типу таргету – локального, за інтересами, тематичного та ін.;
- провести вибір оптимальних майданчиків для рекламного показу.
Після впровадження таргетованої реклами здійснюється контроль її результативності, аналізуються певні показники ефективності та за потреби переглядається та оновлюється план рекламної компанії.
Послідовність дій з впровадження таргетованої реклами
На початковому етапі таргету вибудовується стратегія її впровадження з одночасним визначенням цілей та завдань, а також шляхів реалізації запланованих дій. На початках проводиться аналіз ефективності попередніх рекламних компаній та збір даних щодо ринкової стратегії та бізнес-процесів (продуктів), що застосовуються конкурентами задля визначення їх очевидних переваг чи недоліків.
Важливим етапом впровадження таргетованої реклами є вивчення цільової аудиторії задля складання портрету потенційного споживача продукту/послуги з врахуванням його демографічних показників, освіти, особистих захоплень (хобі) чи індивідуальних потреб. До початку запуску таргету вкрай важливо розробити відповідну стратегію та правильно оцінити потенційну аудиторію.