В обласному контактному центрі сьогодні відбулася чергова «гаряча лінія». На запитання громадян відповідала керівник апарату обласної державної адміністрації Зінаїда Бойко.
Під час «гарячої лінії» звернулося 7 жителів області.
За допомогою звернулася Тетяна Андріївна, що проживає у Кам’янці, з питанням щодо процедури нарахування субсидії за тверде паливо для мешканців приватного сектору.
Ада Едуардівна звернула увагу на те, що після реорганізацій медичних закладів в Запоріжжі залишився один мамограф, на якому можна отримати безкоштовне обстеження, і розташований він на Правому березі. Виникло питання у жінки й щодо реконструкції одного з корпусів колишнього пологового будинку №1. Там зараз тривають будівельні роботи. Жінка вже надіслала до Запорізької міської ради письмове звернення з проханням роз’яснити, хто і що будує на території медзакладу.
Два звернення мешканців Запоріжжя стосувалися договорів, які вони мають заключити з Концерном МТМ як приватні підприємці. У підвалах без опалення концерн вимагає оплату за послуги з постачання теплової енергії у розрахунку за площею приміщення, хоча раніше договори оформлялися за іншою схемою.
Мешканка Смирновської громади Пологівського району поставила питання щодо інформування про роботу селищної ради.
Тамара Володимирівна з селища Відрадне Широківської територіальної громади розповіла, що людям похилого віку, які мають проблеми зі здоров’ям, незручно користуватися послугами пересувного відділення «Укрпошти» для отримання пенсії. Пересувне відділення поштового зв’язку — це повноцінне поштове відділення, яке приїжджає у невеликі села та смт з населенням до 2 тис. жителів. Але отримувачам пенсії інколи дуже важко пересуватися навіть в межах свого села.
Також мешканці області ставили питання щодо водопостачання села Олексіївка Смирновської територіальної громади Пологівського району та перевезення пасажирів у цьому ж районі.
Кожному, хто телефонував на «гарячу» лінію, керівник апарату обласної державної адміністрації Зінаїда Бойко надала вичерпні роз’яснення. Також заявникам, відповідно до норм чинного законодавства, надішлють офіційну відповідь, а за окремими зверненнями буде вжито оперативних заходів реагування. Кожен сигнал від громадян знаходиться на особливому контролі обласної влади.
Департамент культури та інформаційної політики