Засновник і незмінний керівник шведської компанії Koenigsegg Крістіан фон Кенігсегг поділився інформацією про перший в історії марки 4-місний гіперкар. Готова до серійного виробництва Gemera має величезну потужність 2300 к.с.
Про це повідомляє пресслужба виробника. Спочатку було заявлено, що Koenigsegg Gemera матиме у своєму арсеналі 1700-сильний силовий агрегат, але за час трансформації концепту в серійну модель творцям вдалося значно збільшити віддачу двигуна.
У конструкції новинки реалізовано багато інноваційних рішень, включаючи високоефективну трансмісію Light Speed Tourbillon Transmission (LSTT). Крім того, у компанії розробили новий двигун Radial Flux, який отримав символічне ім’я Dark Matter (темна матерія). Це перший у світі автомобільний 6-фазний електродвигун. Він розвиває потужність 800 к.с. та забезпечує до 1250 Нм крутного моменту.
Покупці отримають можливість використовувати Dark Matter з 3-циліндровим ДВС Tiny Friendly Giant (TFG) або 5-літровим бітурбованим V8 від суперкара Koenigsegg Jesko. В останньому випадку використовується модернізований двигун з допрацьованою вихлопною системою. Сумарна потужність такого тандему досягає 2300 к.с., а крутний момент досягає 2750 Нм.
У варіанті з TFG віддача силового агрегату буде трохи скромнішою – 1400 к.с. та 1850 Нм. За попередніми даними, Gemera зможе розвивати швидкість понад 400 км/год, а на розгін до першої «сотні» буде потрібно всього 1,9 секунди. Реалізувати потенціал двигуна допомагає система повного приводу із функцією векторизації тяги.
Нагадаємо, що компанія Koenigsegg у наступному році відзначить своє 30-річчя. За цей час шведські автомобілебудівники змогли уявити цілу гаму суперкарів та знайшли чимало шанувальників у всьому світі. Новинку планують випустити тиражем 300 екземплярів.
Як повідомляв раніше OBOZREVATEL, компанія Koenigsegg готує до серійного виробництва гіперкар Jesko.