Компанія Hyundai представила електричний кросовер Kona нового покоління. І хоча повний привід і двомоторне встановлення моделі, всупереч очікуванням, не дісталися, модернізація виявилася досить масштабною.
Kona Electric дебютувала у специфікації для європейського ринку: новинка потужніша і далекобійніша за попередника. Кросовер комплектується одним електромотором, але у двох варіантах потужності, а максимальний запас ходу тепер становить 392 чи 490 кілометрів проти колишніх 305 та 484 кілометрів.
У Європі Hyundai Kona Electric запропонують у базовій версії зі 156-сильним електромотором (додаток склав 20 сил) та батареєю ємністю 48,4 кіловат-години. Такий кросовер проїжджає без підзарядки 392 кілометри (+87 кілометрів). Більш потужною Kona Long Range покладено електродвигун потужністю 218 сил та батарея на 65,4 кіловат-години. Запас ходу збільшився на шість кілометрів до 490.
У Hyundai розповіли, що при роботі над новим поколінням моделі прислухалися до побажань клієнтів, які скаржилися на брак місця на другому ряду і маленький багажник. У результаті Кону зробили більшою, у тому числі збільшивши відстань між осями, в результаті чого салон став просторішим, а багажник — місткішим.
Поліпшили й інші аспекти. Так, наприклад, кузов став аеродинамічнішим – коефіцієнт аеродинамічного опору становить 0,27. А дверцята лючка, за яким розташований слот для зарядки, оснастили підігрівом, і він не замерзає навіть у -30 градусів за Цельсієм.
Також з’явився режим їзди в одну педаль і розетка для підключення зовнішніх пристроїв. Поповнити заряд енергії на станціях експрес-зарядки можна за 41 хвилину (з 10 до 80 відсотків).