Компанія Praga, яка нещодавно представила гіперкар Bohema, додала у своє портфоліо ретромотоцикл ZS 800, що є сучасною інтерпретацією моделі BD 500 кінця 20-х років минулого століття.
У конструкції байка використовуються дюраль, сталь, титан та вуглепластик. Двигун запозичений у Kawasaki W800.
Компанія Praga, яка нещодавно представила гіперкар Bohema, додала у своє портфоліо ретромотоцикл ZS 800, що є сучасною інтерпретацією моделі BD 500 кінця 20-х років минулого століття. У конструкції байка використовуються дюраль, сталь, титан та вуглепластик. Двигун запозичений у Kawasaki W800.
Наступні мотоцикли під брендом Praga з’явилися на стику тисячоліть. Це були ендуро ED 250 і ED 610. Тепер компанія вирішила повернутися до витоків і випустити сучасну версію BD 500. Ретробайк ZS 800 вийде в кількості 28 штук і коштуватиме 86 тисяч євро. Не лякайтесь, цьому є пояснення від його розробників.
Наприклад, рама мотоцикла зроблена з «хромолі», випускна система — з титану (важить лише 4,8 кг), а колеса — з вуглеволокна. Крім цього, Praga використала авіаційний дюраль. Витончена вилка-гірдер оснащена регульованим амортизатором Ohlins TTX22 з пружиною титану, причому ще один демпфер TTX1Air встановлений під сидінням.
На ZS 800 стоять інтегровані в колеса гідравлічні барабанні гальма та двигун від Kawasaki W800. Двоциліндрова рядка об’ємом 773 кубічні сантиметри видає 50 кінських сил (65 Нм).
На ZS 800 стоять інтегровані в колеса гідравлічні барабанні гальма та двигун від Kawasaki W800. Двоциліндрова рядка об’ємом 773 кубічні сантиметри видає 50 кінських сил (65 Нм).