Daimler Truck продовжує розширювати лінійку власних електричних напівпричепів. До його Mercedes-Benz eActros, доступного нині у варіантах 300 і 400, незабаром приєднається версія 600, прототип якої успішно подолав 530-кілометрову подорож через Альпи з повним завантаженням (повна маса 36,3 тонни). Світовий дебют eActros 600 відбудеться 10 жовтня, а виробництво розпочнеться у 2024 році, повідомив офіс Daimler Truck.
Версії 300 та 400 забезпечують запас ходу близько 320 та 400 км відповідно. Tesla заявляє, що її повністю завантажений Semi (повна вага 36,7 тонни) здатний проїхати 800 км на одному заряді.
Подорож інженерів-випробувачів почалася в Штутгарті (Німеччина), потім вони перетнули Швейцарію і, нарешті, опинилися в Больцано (Італія). Там вони зарядили вантажівку і повернулися додому, проїхавши таким чином 1063 км з єдиною зупинкою для зарядки. Така відстань порівнянна із запасом ходу нинішніх дизельних вантажівок.
Прототип оснащений трьома окремими акумуляторними блоками ємністю понад 600 кВт-год, які складаються з літій-залізо-фосфатних елементів і можуть заряджатися зі швидкістю до 400 кВт за допомогою зарядного пристрою CCS. Як і акумулятори Tesla Semi, акумулятори eActros 600 також підтримують мегаватну зарядку.
Привід забезпечується двома електродвигунами, розрахованими на постійну потужність 536 к.с. та тимчасову пікову потужність 804 к.с. При цьому Daimler Truck заявили, що eActros розроблений з урахуванням тих же вимог до довговічності, що і його дизельні вантажівки. Це означає, що власники можуть розраховувати на 10 років та більше мільйона кілометрів пробігу без серйозних проблем.