Головна технічна обновка – новий задній міст, у якому тепер використовуються повністю розвантажені півосі.
Це міцніша конструкція, ніж стара, коли піввісь не лише передає крутний момент на колесо, але і виконує роль важеля для маточини.
Оновлений Wrangler зберіг силові агрегати попередньої моделі, включаючи 6,4-літровий топовий двигун V8 сімейства Hemi. До 2025 року має з’явитися повністю електрична версія Wrangler, тож, можливо, це останній варіант позашляховика з V8.
Крім топового мотора, який має потужність 481 к.с., автомобіль зберіг 3,6-літровий атмосферний мотор V6, дволітрову «турбочетвірку», а також гібридний варіант, що заряджається, на основі дволітрового двигуна внутрішнього згоряння.
Для двох молодших моторів передбачені шестиступінчаста «механіка» або восьмиступінчастий «автомат». Інші версії доступні лише з автоматичною трансмісією.