Медійна діяльність Cosmolot: у чому особливість реклами компанії

У світі бізнес неспроможна обмежуватися лише наданням якісних послуг, створенням робочих місць і наповненням державного бюджету. Дійсно розвинені компанії повинні розуміти свою роль розвитку країни. Особливо це важливо в Україні, де другий рік триває війна.

Хорошим прикладом соціально відповідального бізнесу є онлайн-казино Cosmolot, яке відоме своєю проукраїнською позицією. У цій статті розглянемо, як виглядає медійна кампанія Космолот і у чому її особливість.

Чим особлива реклама Cosmolot

Космолот — це український бізнес із чіткою позицією: це виявилося не лише в активній допомозі фронту та країні, а й у медійних кампаніях бренду.

Сьогодні кожну свою рекламу Cosmolot перетворює з виключно комерційної на соціально важливу. Для цього компанія знімає ролики, які нагадують:

  • про важливість об’єднання країни;
  • що важливо продовжувати донатувати армії;
  • що необхідно позбавлятися залишків ворожої культури.

Так перша подібна рекламна кампанія з’явилася 2022 року під назвою «Нація переможців». В іронічних роликах закликалося «палити вату» та донатити на ЗСУ. Згодом реклама перетворилася мало не на серіал, героями якого стали яскраві харизматичні чорти. У роликах вони вітали ворогів у пеклі, готували їм смертельні страви та співали пісні.

Якщо 2022 року в даному «сіткомі» були переважно сатиричні серії, то 2023 року до них додалися освітні. До героїв попередніх роликів приєдналася вчителька-чортівка, яка звертала увагу на важливість правильного використання рідної мови. Також персонажем кількох реклам став супергерой Соловеймен. Як і чортівка-вчителька, він закликав використовувати українську мову та цікавитись своєю культурою.

Як кажуть у Cosmolot, для них важливо активно залучати людей до боротьби не лише із зовнішнім ворогом, а й із залишками його культури в українському інформаційному просторі. Саме тому компанія спрямовує свої медійні ресурси не так на власну рекламу, як на те, щоб транслювати проукраїнські наративи.

Що ще корисного робить Cosmolot

Крім цікавих та корисних рекламних кампаній, Космолот також активно допомагає фронту. Компанія регулярно передає армії озброєння та задонатила фондам «Повернись живим» та UNITED24 3,5 млн гривень. Окремо варто виділити ініціативи платформи Cosmolot Airlines та Brave Inventors, які спрямовані на підтримку фронту та зміцнення оборонної галузі країни.

Cosmolot Airlines

Cosmolot Airlines — це проєкт компанії Космолот, метою якого є створення цілого флоту з ударних БПЛА Punisher. Для цього компанія виділила зі своїх доходів 100 мільйонів гривень на створення 50 багаторазових, ударних дронів компанією UA Dynamics. Вони відрізняються такими характеристиками:

  • дальність польоту близько 45 км, завдяки чому вони можуть залітати у тил до ворога;
  • швидкість польоту до 200 км/год, при цьому вони залишаються тихими та непомітними;
  • стійкість до РЕБ та здатність працювати навіть при придушенні GPS-сигналу.

Дрони Punisher вже продемонстрували свою ефективність у бойових умовах. Минулого року з їхньою допомогою вдалося знищити дорогу систему радіоелектронної боротьби.

Brave Inventors

Платформа Brave Inventors – це ініціатива Cosmolot щодо об’єднання українських винахідників, виробників зброї, військових експертів, інвесторів та волонтерів для того, щоб стимулювати розвиток оборонної галузі в країні.

За цей час платформі вдалося залучити близько 100 команд українських інженерів, а також безліч інвесторів із різних країн. Сьогодні на сайті Brave Inventors представлено понад 150 проєктів. Яскравим прикладом ефективності платформи є вищезгаданий БпЛА Punisher. Платформі вдалося залучити бізнес для посилення фронту 50 модернізованими безпілотниками.

Крім того, платформа активно популяризує українські військові розробки в усьому світі. Для цього керівники Brave Inventors проводять дискусійні платформи та співпрацюють із багатьма міжнародними медіа, в яких розповідають про досягнення українських винахідників.

Підведемо підсумки

Компанія Cosmolot — приклад відповідального українського бізнесу, який з перших днів повномасштабного вторгнення почав активно допомагати країні. Це він робить сьогодні. Медійні кампанії, military-tech проєкти, підтримка армії та волонтерів — усе це свідчить про те, що Cosmolot розуміє свою соціальну відповідальність і робить значний внесок у розвиток України.

ТОВ «СПЕЙСИКС». Ліцензія на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет від 08.02.21, видана згідно з рішенням КРАІЛ № 34  від 02.02.2021.

Новости Украины