Mercedes відомий як виробник дорогих преміальних автомобілів високого класу.
Але, згідно з інформацією у ЗМІ, 2024 року німецька компанія вирішила зосередитися на дешевших моделях для збільшення продажів.
За повідомленнями Motor1, у Mercedes тепер є нова стратегія. Вона спрямована на більш високий продаж.
Навіть якщо це стосується продажу менш маржинальних доступних машин.
Виробник провів зустріч у США зі своїми американськими дилерами, яким повідомив про нову стратегію продажу.
Цікаво, що вона суперечить раннім планам компанії, коли передбачалося зосередитись на найдорожчих автомобілях.
Раніше Mercedes розробив плани посилення своєї присутності в престижних сегментах за допомогою моделей S-Class, SL і G-Class, а також лінійок автомобілів AMG і Maybach.
Але такі машини не можна продати у великій кількості за короткий термін. Тепер вирішили зробити акцент на моделях дешевше.
Мета – продати у США понад 300 000 машин у 2024 році.
До речі, дилерам нова стратегія сподобалася. Їм легше продавати такі моделі регулярно, ніж довго чекати на покупця для авто вартістю 100 000 доларів.