Компактний BMW i3 був найдешевшим електрокаром у лінійці баварського бренду, поки модель не зняли з виробництва кілька років тому.
Тепер власники доступної машини стикаються із шокуючими цінами на ремонт.
Деталі розповідає Carscoops. BMW i3, який приваблював покупців не надто високими цінами навіть у порівнянні з конкурентами непреміальних брендів, виявляється ще цікавішим варіантом на вторинному ринку.
Навіть в Україні багато хто свого часу купив BMW i3 з пробігом завдяки великій кількості привабливих пропозицій.
Але як це часто відбувається з електромобілями, вартість ремонту дається взнаки з часом.
Існує думка, що електрокари дуже надійні і зовсім не ламаються. Це не так. Поломки відбуваються досить часто і коштують дорого.
Але найцікавіше, що деякі компоненти доводиться міняти внаслідок виходу з ладу через «старіння», просто з часом.
До таких належить батарея. Вона з часом втрачає ємність, а окремі її осередки виходять з ладу. Доводиться виконувати заміну.
За даними закордонних ЗМІ, у випадку з BMW i3 такий ремонт обійдеться щонайменше 30 000 доларів.
А деякі власники навіть повідомляли про вартість заміни 71 000 доларів у офіційного дилера.