Аналітики порталу Focus2Move опублікували рейтинг World Cars Brand Ranking 2022 – список найпопулярніших автомобільних брендів минулого року. Цікаво, що всі найкращі 10 брендів продемонстрували негативну динаміку.
Про це свідчать дані рейтингу. Перше місце посіла японська компанія Toyota, на другому місці – німецький Volkswagen, а третє місце дісталося ще одному виробнику з Японії – компанії Honda.
За підсумками минулого року Toyota зайняла 11,5% ринку з продажами на рівні 7,64 млн (-0,4%) автомобілів. У німецького Volkswagen, який опинився на другому місці, частка ринку склала 6,6%, а загальний обсяг продажів досяг 4,39 млн автомобілів (-5,5%). До трійки лідерів увійшла компанія Honda, яка реалізувала 3,57 млн автомобілів (-19,5%).
Четверте та п’яте місце розділили колеги по концерну Hyundai-Kia. На рахунку першої – 3,51 млн автомобілів (-8,6%), а другій вдалося знайти 2,82 млн шанувальників у всьому світі (-2,8%).
Шосте місце посів Nissan із показником 2,61 млн авто (-18,6%). Сьоме та восьме місце розділили BMW та Mercedes-Benz. Компанії з Мюнхена вдалося випередити своїх конкурентів зі Штутгарта – вони реалізували 2,02 млн авто (-7,7%). Шанувальників марки з трипроменевою зіркою на капоті виявилося минулого року 1,9 млн (-1,8%).
Замикають десятку американські Chevrolet та Ford із результатами відповідно 1,88 млн (-1,8%) та 1,84 млн (-5,1%).
У рейтингу моделей, які найкраще продаються, ситуація така. На першому місці за підсумками 2022 року опинилася Toyota Corolla, яку обрали 1,12 млн покупців у всьому світі (-2,2%).
Завдяки величезному успіху гібридної версії друге місце завоював кросовер Toyota RAV4, за який своїми гаманцями проголосували 869 955 покупців (-13,8%). На сьогодні це найбільш продаваний SUV у світі.
Третє місце у легендарного американського пікапа Ford F-Series, який при цьому зберіг свої провідні позиції на ринку Північної Америки. Компанії вдалося реалізувати 786 757 (-8,8%).
З 15-го відразу на 4-те місце несподівано перескочив електричний Tesla Model Y з результатом 758 605 екземплярів (+88,3%).
П’ятий рядок рейтингу зайняв седан Toyota Camry, який залучив 675 272 покупців (-3%). Шосте та сьоме місця зайняли відповідно Honda CR-V – 600 679 авто (-18,1%) та Tesla Model 3 – 595 747 авто (+4,3%).
Популярний у Північній Америці пікап Chevrolet Silverado зміг вийти на 8-ме місце з показником 591 758 екземплярів (+1,8%). За ним ідуть пікап Toyota Hillux – 564 208 (+2,5%), а замикає десятку рейтингу – кросовер Hyundai Tucson, на якому зупинили свій вибір 563 972 покупців (+1%).
Як повідомляв раніше OBOZREVATEL, у Північній Америці та Європі обрали переможців конкурсу «Автомобіль року».