Нестандартна схема управління поворотниками в Tesla може збити з пантелику водіїв-початківців. Інструктори автошкіл у Норвегії відмовляються від використання американських електрокарів.
У Норвегії автошколи забороняють використання електромобілів Tesla для навчання водінню. Їх визнали небезпечними для водіїв-початківців. Про це повідомляє сайт Electrek.
Tesla — лідер авторинку в Норвегії. Американські електромобілі користуються величезним попитом у країні, проте інструктори автошкіл вважають, що вони не дуже підходять для навчання їзди і відмовляються закуповувати Tesla.
Вся річ у нестандартному способі ввімкнення вказівників поворотів. Замість традиційного підрульового важеля використовуються сенсорні кнопки на кермі. Спочатку це рішення застосували в Tesla Model S і X, а тепер їхній приклад наслідував і оновлений седан Model 3.
У Tesla пояснюють, що намагаються зменшити кількість фізичних перемикачів у салоні. До того ж, представники компанії вважають, що після появи автопілота водіям не доведеться вмикати поворотник.
Утім, для водіїв-початківців кнопки поворотників — не найкраще рішення. Інструктор з водіння Джон Хансен Оен пояснює, що воно може збити з пантелику. Особливо це проявляється під час проїзду кругових розв’язок, де доводиться вмикати вказівник повороту і обертати кермо.
За словами інструктора, під час тесту нової Tesla Model 3 на круговій розв’язці він відчув себе злегка дезорієнтованим. Водій-початківець може не тільки провалити іспит з водіння, а й потрапити в аварію — зачепити інше авто або бордюр.