
Фото: Getty Images
Позиція Берліна змінює хід дискусії в ЄС: рішення щодо заборони ДВЗ у 2035 році відкладене, а єврокомісари дедалі активніше розглядають альтернативні види пального.
Європейська заборона на продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року більше не виглядає непорушною. Як повідомляє Carscoops, канцлер Німеччини Фрідріх Мерц надіслав лист президентці Єврокомісії Урсулі фон дер Ляєн із закликом дозволити європейським автовиробникам продавати нові моделі з ДВЗ і після 2035 року.
За словами єврокомісара з питань сталого транспорту та туризму Апостолоса Ціцікостаса, цей лист «дуже добре сприйняли в Брюсселі». Він також наголосив, що ЄС має захищати власних виробників та зберігати промислову конкурентоспроможність.
У розмові з Handelsblatt Ціцікостас також підтвердив, що ухвалення оновлених екологічних норм, заплановане на 10 грудня, відкладено на кілька тижнів — Єврокомісія досі допрацьовує регуляторний пакет. У ньому буде «все — від перегляду вуглецевих цілей до норм для автопарків і багатьох інших пунктів».
Комісар зазначив, що документ враховуватиме сучасні технологічні тенденції, включно з потенціалом «нульових та низьковикидних палив» — синтетичного пального та передових біопалив.
Хоч він і не підтвердив напряму, що ДВЗ на таких видах палива дозволять після 2035-го, тенденція свідчить: це дедалі більш імовірно. Незважаючи на це, він наголосив, що амбіції ЄС залишаються незмінними, але їх потрібно адаптувати до реальності: «Ми хочемо дотримуватися своїх цілей, але мусимо враховувати геополітичні зміни. Не можна підривати нашу конкурентоспроможність, водночас допомагаючи європейській індустрії зберегти технологічне лідерство».
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у Китаї створили надзвичайно ефективний двигун внутрішнього згоряння.
Автопром Європи може рухнути через заборону ДВЗ — Mercedes
