Задля створення належного іміджу для певного бренду використовують багато засобів, однак одним з найбільш дієвих є створення якісного відеоролика. Послуги відеопрадакшина полягають у створенні відеороликів «з нуля», тобто починаючи з розробки певної креативної ідеї, написання сценарію та безпосередньої зйомки відеоконтенту у вигляді анімаційного ролика, зйомочного ролика та зйомочного ролика з спеціальними візуальними ефектами. Створений відеоконтент обов’язково супроводжується саунд-дизайном у вигляді звукової доріжки, музикального супроводу та дикторської начитки. В окремих замовленнях під час монтажу відзнятого відеоконтенту відбувається його стилізація та поєднання з візуальними 3D ефектами.
Як відбувається створення відеоконтенту
Послуги з відеопрадакшина затребувані незалежно від того, чим займається певна компанія чи приватний бізнес, адже якісно відзнятий відеоролик слугує відмінним засобом комунікації з потенційним покупцем товару чи споживачем певної послуги та сформує потрібний імідж для будь-якого бренду. Креативна брендинг агенція працює над створенням рекламних роликів, якому передує досконале вивчення певного рекламованого продукту та потенційного ринку, де він буде реалізовуватися.
Для того, щоб забезпечити відповідний PR-результат для певного бренду у відеоконтенті:
- виділяються всі переваги певного бренду, завдяки яким покупець чи споживач виберуть саме його та проігнорують конкурентів;
- продукт показується у найбільш вигідному ракурсі, який здатен «зачепити» потенційного покупця та/або зацікавити певну цільову аудиторію споживачів;
- обов’язково відображається певна філософія бренду, яка напрацьована впродовж певного часу та має свої унікальні властивості.
Якісний відеоконтент можливий тільки за умови, що його зйомка проведена найкращими спеціалістами, які визначаються за результатами своєрідного тендера між окремими знімальними командами.
Деякі особливості послуг відеопродакшина
Фахівці Vividagency під час створення відеоконтенту працюють над забезпеченням креативного супроводу процесу кастингу та безпосередніх зйомок, під монтажу відзнятого матеріалу та його озвучення. До послуг команди також входить організація нескладних зйомок репортажного плану, студійних зйомок, зйомок контенту, який в подальшому буде розміщено у соціальних мережах у вигляді коротких рекламних чи інформаційних роликів.
Відзнятий відеоконтент може бути використано у вигляді презентаційних відео або іміджевих роликів, які розказують про діяльність певної компанії та слугують PR-інструментом для підвищення довіри до певного товару чи бренду.
Головною перевагою VIVID Brand content hub є креативність, яка поєднується з комунікаційною стратегією, належним підбором блогерів та аналізом цільової аудиторії, що дозволяє забезпечити належну результативність відзнятого відеоконтенту.