П’ять причин звернути увагу на Фольксваген Джетта та закохатися у нього

VW Джетта ніколи не входила до пулу улюблених автомобілів українців. Багато хто вважає, що якщо грошей мало, краще купити Polo, а якщо багато — одразу Passat. А Jetta — «ні риба, ні м’ясо». Прикро, бо це зовсім не справедливо по відношенню до даної моделі. Так, у неї є недоліки, але також є значні плюси. Розглянемо їх у цій статті.

Плюс №1: Обладнання салону

Хоч неможна сказати, що все в салоні Джетти бездоганно, більшість відгуків стверджує, що електроніка дуже якісна і працює роки й роки без нарікань. Річ йде про таки штуки, як круїз-контроль, датчик дощу, датчик світла, омивач фар. Авторозборка VW залюбки розпродає електронику Джетти, яка бездоганно працює навіть після смерті рідного авто.

Плюс №2: Підвіска

Підвіски Джетти майже всі описують як дуже збалансовані. На відміну від більшості седанів, Джетта гарна не лише на якісній асфальтованій трасі. Якщо не лізти на ній у зовсім непрохідні місця, дорікнути машині нема в чому. Підвіска гарно відпрацьовує увесь зазначений виробником ресурс, єдине, що доводиться міняти частіше, ніж хотілося б — стійки стабілізатора. Але це не надто дорого, і власників не напружує.

Плюс №3: Несхильність до корозії

Насправді це неоднозначна характеристика, бо сколи та подряпини на Джетті з’являються легко. ЛКП досить ніжне, щойно зачепиш – одразу подряпина. Але головне – це якість оцинкування. Незважаючи на велику кількість сколів, побачити корозію на Джетті складно. І це радує всіх без винятку. Звісно, чудес не буває: весь той час, поки не іржавіє метал, руйнується захисний цинковий шар. Коли він зруйнується зовсім, машину можна буде викидувати.

Плюс №4: Ощадливість у паливі

Ніхто і ніколи не скаржиться на високий апетит Джетт. Навпаки, написано дуже багато хвалебних відгуків про те, як мало бензина витрачає ця машина: при русі не більше 130 км/год витрата в середньому не більше 6 літрів на 100 км. При чому Джетта однаково ощадлива і в місті, і поза містом. А на трасі деяким вдавалося досягти ще меншої витрати.

Плюс №5: Динаміка

Поки машини молоді, а це період до десяти років, їхня динаміка викликає шквал захоплених відгуків. Коробка DSG і двигун TSI — мабуть найкраща особливість Джетти. Двигун у поєднанні з адаптивною коробкою передач здатен на справжні дива: власники кажуть, на будь-якій швидкості можна натиснути на педаль, і автомобіль прискориться так, як треба. Багато хто каже, що тільки через це поєднання агрегатів заплющити очі на деякі недоліки моделі: оливожер, дуже слабке пристосування до сильних морозів чи поганий звук штатної магнітоли.

Новости Украины