Пластикова упаковка як інструмент інформування споживачів

Одним із основних прав споживача є право на інформацію. Ось чому етикетка продукту є такою важливою як з точки зору споживача, так і з точки зору виробника. Завдяки цьому клієнти можуть робити усвідомлений вибір, а компанії можуть виконувати свої інформаційні зобов’язання та захистити себе від можливих претензій з боку споживачів. Що обов’язково повинно міститися на упаковці харчових продуктів і хімікатів? Давайте перевіримо!

Інформаційна функція упаковки — чому вона така важлива?

Упаковка не лише захищає продукт від забруднення та погодних умов, таких як сонце чи ультрафіолетове випромінювання. Вона також є носієм інформації про продукт. Закон покладає на виробників багато обов’язків у зв’язку з випуском на ринок товарів, призначених для споживання.

Споживач повинен знати, що містить продукт і яке його призначення. Це особливо важливо для алергіків, для яких споживання певних продуктів може мати серйозні наслідки для здоров’я, а часто і призвести до стану прямої загрози життю.

Інформація про склад продукту також важлива для людей, які виключають певні продукти з інших причин, наприклад, ідеологічних чи релігійних. У випадку з продуктами, які слід споживати після розігрівання, інформація про те, як їх готувати, також є дуже важливою.

Що має містити етикетка?

Етикетка харчової упаковки (наприклад, як https://plast-box.com.ua/predlozhenie/vidra/galuzi/harchova-galuz/ ) повинна містити, зокрема:

  • назву харчового продукту та виробника, а також адресу заводу-виробника,
  • місце походження,
  • список інгредієнтів разом з алергенами,
  • термін мінімальної придатності або кінцевий термін придатності,
  • кількість нетто і харчову цінність,
  • умови зберігання та інструкцію із застосування (за необхідності).

У випадку упаковки для хімічної промисловості (як, наприклад, https://plast-box.com.ua/predlozhenie/vidra/galuzi/himichna-galuz/ ) на етикетці необхідно передбачити, серед іншого: найменування виробника та адресу постачальника, кількість речовини, а також розміщення піктограм із зазначенням типу небезпеки та сигнальним словом (якщо це стосується даного продукту). Таке попередження необхідне у випадку продуктів, що роз’їдають шкіру, сенсибілізують дихальні шляхи або призводять до пошкодження зору.

Якою ще має бути етикетка продукту?

Згідно з правилами, етикетка продукту має бути розбірливою та незмивною. Тому кожна компанія, яка планує вивести свій продукт на ринок, повинна подбати про якість етикетки.

«Пласт-Бокс Україна» пропонує пластикову тару (дивіться пластикові відра від виробника «Пласт-Бокс Україна»), яка легко маркується. Найбільш популярною користується технологія IML (In-Mould Labeling). Відра і контейнери маркуються вже на етапі виробництва продукту. Вони відрізняються не тільки естетичним зовнішнім виглядом. Отриманий таким способом принт є міцним і стійким до зовнішніх факторів. Він не втрачає колір під впливом сонця і не псується під впливом вологи. Завдяки цьому виробник може бути впевнений, що він належним чином виконав зобов’язання щодо надання інформації, а споживач може зробити усвідомлений вибір на основі інформації, яка міститься на етикетці.

Новости Украины