Ці дві автівки мають вражаючу схожість в дизайні, обидві побудовані на MQB-A0, і навіть з’явились на ринку майже одночасно.
Отже, не дивно, що заплановане оновлення стосується обох моделей одразу.
Skoda Kamiq
Давайте розпочнемо з Skoda Kamiq, бо це кросовер – тому він має більший попит серед покупців: з моменту його виходу було продано близько 351 тис. автомобілів.
Оновлений Skoda Kamiq відрізняється від свого попередника: нові фари (вони все ще двошарові, але з іншою формою), інший передній бампер та перероблена радіаторна решітка. А на задньому плані негайно бачимо розділені фари, які ніби розчленовані на сегменти.
Звісно, як це зазвичай буває при оновленнях, з’явилися нові варіанти дисків і комплектацій. До речі, рівень оснащення також зросло: тепер всі версії Skoda Kamiq (так само, як і Skoda Scala) отримають цифрову приладову панель з 8-дюймовим дисплеєм та 8,25-дюймовий сенсорний дисплей.
Як опція буде доступна 10,25-дюймова приладова панель та більший центральний дисплей 9,2 дюйма.
Skoda Scala
Аналогічні зміни також сталися з моделлю Skoda Scala: нові фари та задні фонари, передній бампер і решітка, дизайн колісних дисків. Хетчбек Skoda Scala виглядає загалом більш привабливо, особливо у варіанті MONTE CARLO: чорний зовнішній декор, спортивні вставки всередині.
Також варто відзначити, що максимальна комплектація Skoda Scala (та ж сама і для Skoda Kamiq) тепер отримає фари TOP LED Matrix – це вперше, коли матричні фари використовуються в автомобілях Skoda такого класу.
Також вперше для цього класу автомобілів Skoda використовуватиме “віртуальну педаль”: відкривання багажника за допомогою руху ноги під заднім бампером.
Що стосується двигунів, то змін не відбулося – обидві моделі в Європі будуть доступні з бензиновими моторами 1.0 TSI або 1.5 TSI (від 95 до 150 к.с.) та зі звичайною “механікою” або автоматичною трансмісією DSG.
Продажі обох автомобілів на європейському ринку стартують вже цієї осені; отже, в Україні ми можемо їх очікувати трохи пізніше.