Потенційне здорожчання проїзду на міжміських маршрутах Рівненщини: що кажуть перевізники та пасажири

За інформацією: Суспільне Рівне.

Водій маршрутки Сергій Якимець. Фото: Суспільне Рівне

Перевізник Степан Масовець розповів: на деяких маршрутах Рівненщини перевізники змушені самі знижувати ціни на проїзд:

"У нас на півтора року дали тарифи, наприклад, до Сарн 144 гривні квиток коштує, до Дубровиці — 220. Ми, як перевізники, на сьогодні беремо до Сарн 120 гривень, до Дубровиці — 160, деякі по 150 возять. Переставати їздити не будуть, а Бла-бла-кар буде їздити, попутні".

Перевізник Степан Масовець. Фото: Суспільне Рівне

Пасажири, яких Суспільне опитало на автостанції "Чайка", потенційне підвищення вартості маршрутних перевезень сприймають з розумінням.

"Трішки негативно, але все одно буду їхати додому. 20 гривень — це не дуже великі гроші. На Бла-бла-карі не вигідніше їздити, бо там почали сервісний збір. Це виходить дорожче навіть їздити, тому я обираю маршрутку. Дешевше виходить", — розповіла пасажирка Аліна Ютовець.

Пасаржирка Аліна Ютовець

Пасажир Андрій Левицький зазначив:

"Якщо є підвищення цін, значить це якось аргументовано. Тому, думаю, що це нормальне рішення".

Пасажир Андрій Левицький. Фото: Суспільне Рівне

Ольга Закусілова проживає у Європі, підвищення цін вона прокоментувала так:

"Мені здається, цілком адекватна ціна. Для мене це адекватно і нормально. З європейською зарплатою — чудово".

Пасажирка Ольга Закулісна. Фото: Суспільне Рівне

Позиція влади

В Рівненській ОДА 21 грудня опублікували позицію в.о. начальника управління інфраструктури Віталія Харковця з приводу здорожчання вартості проїзду:

"На сьогодні діє тариф, що був встановлений у квітні минулого року — 1,60 грн за один пасажиро-кілометр. Перевізники подають розрахунки на 1,96 — 2,20 грн. Проте, враховуючи соціальну складову та фінансову спроможність населення, ми будемо розглядати підвищення тарифу лише до 1,90 грн. Тобто на 18%". В ОДА також зазначили, що надходять заяви щодо припинення перевезень на окремих маршрутах чи рейсах у зв’язку із їх збитковістю. На останній конкурс на право перевезень винесли 39 об'єктів, з яких на 26 взагалі не було претендентів.

"Великою проблемою є відсутність водіїв, частину з них мобілізували. Схожа ситуація на сьогодні на усіх видах маршрутів", — йдеться в повідомленні.

Суспільне Рівне у Telegram | Viber | Instagram | Twitter | YouTube | Facebook

Новости Украины