Фото: Motor1.com Найактивніше росіяни купують «лади»
Російська автомобільна промисловість через західні санкції стала одним з найбільш постраждалих секторів економіки країни.
Продаж автомобілів у Росії впав на 58,8% за підсумками 2022 року. При цьому у грудні обсяг продажу поменшав на 50,2%, або на 64 529 од., повідомляє Асоціація європейського бізнесу у четвер, 12 січня. «У 2022 році автомобільний ринок скоротився на 58,8%, або на 979 410 одиниць проданих нових автомобілів, порівняно з 2021 роком. У 2022 році у січні–грудні було продано 687 370 автомобілів», – йдеться у повідомленні. Найпопулярнішими брендами у Росії за підсумками 2022 року стали Lada (188 645 од., -46%), Kia (66 095 од., -68%) і Hyundai (54 811 од., -67%). Як відомо, російська автомобільна промисловість стала одним з найбільш постраждалих секторів економіки країни через західні санкції, введені після вторгнення військ РФ в Україну у лютому. За минулий рік авторинок у Росії став китайським майже на 80%. За час війни з Україною з Росії пішли майже 80% автомобільних брендів – їх поменшало з 60 до 14: три з тих, що є, російські, тоді як решта – китайські. Також повідомлялося, що нові російські Москвичі – це копія китайського кросовера JAC JS4. І поки що йдеться лише про великовузлове складання.