Фото: Xiaomi Власники Xiaomi SU7 подають найбільшу кількість скарг серед власників великих китайських електроседанів
Продажі електрокарів компанії знижуються третій тиждень поспіль після трьох скандалів з автомобілями. Засновник Xiaomi Лей Цзюнь назвав цей період «найважчим з моменту створення компанії».
Автомобільний підрозділ Xiaomi переживає серйозні труднощі — продажі електрокарів компанії знижуються третій тиждень поспіль, повідомляє CarNewsChina.
Згідно з офіційною статистикою, з 16 по 19 тиждень 2025 року продажі моделей SU7 та SU7 Ultra знизилися з 7200 до 5200 одиниць на тиждень, при цьому базова версія SU7 втратила 2000 продажів, опустившись із 6700 до 4700 одиниць.
Проблеми виникли на фоні трьох конкретних скандалів: обмеження потужності SU7 Ultra, побоювання щодо безпеки після аварії з авто та скандалу із опціональним капотом SU7 Ultra за $5800, який рекламувався як аеродинамічне рішення з «подвійними повітроводами для охолодження гальм», але насправді не мав жодної реальної функції охолодження.
За даними China Automobile Quality Network, Xiaomi SU7 посів останнє місце у рейтингу великих електричних седанів, тобто власники Xiaomi SU7 подають найбільшу кількість скарг відносно продажів авто.
Аналітики зазначають, що понад 50% власників SU7 Ultra вперше придбали авто вартістю понад 500 тисяч юанів (понад $69500), тому їх очікування щодо якості та чесності маркетингу особливо високі.
Частина клієнтів вже звернулася до юристів з метою ініціювати колективні позови, а понад 300 покупців об’єдналися в групи захисту прав споживачів, вимагаючи повернення коштів і потрійної компенсації.
Засновник Xiaomi Лей Цзюнь назвав цей період «найважчим з моменту створення компанії».