Продажі електромобілів Xiaomi падають на тлі кризи довіри до компанії

Продажі електромобілів Xiaomi падають на тлі кризи довіри до компанії

Фото: Xiaomi Власники Xiaomi SU7 подають найбільшу кількість скарг серед власників великих китайських електроседанів

Продажі електрокарів компанії знижуються третій тиждень поспіль після трьох скандалів з автомобілями. Засновник Xiaomi Лей Цзюнь назвав цей період «найважчим з моменту створення компанії».

Автомобільний підрозділ Xiaomi переживає серйозні труднощі — продажі електрокарів компанії знижуються третій тиждень поспіль, повідомляє CarNewsChina.

Згідно з офіційною статистикою, з 16 по 19 тиждень 2025 року продажі моделей SU7 та SU7 Ultra знизилися з 7200 до 5200 одиниць на тиждень, при цьому базова версія SU7 втратила 2000 продажів, опустившись із 6700 до 4700 одиниць.

Проблеми виникли на фоні трьох конкретних скандалів: обмеження потужності SU7 Ultra, побоювання щодо безпеки після аварії з авто та скандалу із опціональним капотом  SU7 Ultra за $5800, який рекламувався як аеродинамічне рішення з «подвійними повітроводами для охолодження гальм», але насправді не мав жодної реальної функції охолодження.

За даними China Automobile Quality Network, Xiaomi SU7 посів останнє місце у рейтингу великих електричних седанів, тобто власники Xiaomi SU7 подають найбільшу кількість скарг відносно продажів авто.

Аналітики зазначають, що понад 50% власників SU7 Ultra вперше придбали авто вартістю понад 500 тисяч юанів (понад $69500), тому їх очікування щодо якості та чесності маркетингу особливо високі.

Частина клієнтів вже звернулася до юристів з метою ініціювати колективні позови, а понад 300 покупців об’єдналися в групи захисту прав споживачів, вимагаючи повернення коштів і потрійної компенсації.

Засновник Xiaomi Лей Цзюнь назвав цей період «найважчим з моменту створення компанії».

 

Джерело

Новости Украины