Фото: autocentre.ua Позашляховик Lada Niva
Лідером ринку залишилася вітчизняна марка Lada із показником 23 437 проданих машин у лютому.
За підсумками лютого продаж легкових і легких комерційних автомобілів в РФ впав на 62,1% — до 41 851 штук, це на 68 590 штук менше, ніж у лютому минулого року, пише Forbes Russia. За даними Асоціації європейського бізнесу, лідером ринку залишилася російська марка Lada. «У лютому дилери автоконцерну змогли реалізувати 23 437 комерційних та пасажирських автомобілів бренду, що на 34,2% вище, ніж у січні 2023 року, і на 4,7% перевищує показники лютого 2022 року, коли на російському ринку було представлено шість моделей Lada», — йдеться у повідомленні. Далі слідує китайський Haval. Він став лідером серед зарубіжних виробників. У лютому було продано 5324 автомобілі цієї марки, що на 49% більше, ніж рік тому. На третьому місці Geely, зростання продажів рік у рік склало 85% — компанії вдалося продати 4053 автомобілі. До п’ятірки лідерів також увійшли комерційні російські ГАЗ (2525 автомобілів, мінус 31% до лютого 2022 року), корейський Kia (1515 штук; мінус 90%), автомобілі російського бренду УАЗ (1525 штук, мінус 9%). Зазначається, що китайські бренди за обсягом продажів лідирували на ринку нових легкових автомобілів у Росії в останній тиждень лютого. За період з 20 по 26 лютого громадяни РФ придбали 4663 нових легкових автомобілів китайських марок, що становить 41,6% загального обсягу. Друге місце посіли російські автомобілі (4552 штук) із часткою 40,7%. Раніше повідомлялося, що за 2022 рік авторинок у Росії став китайським майже на 80%. За час війни з Україною з РФ пішли майже 80% автомобільних брендів – з 60 до 14. Ринок нових комерційних авто в Україні в січні скоротився на 26%