Рада оборони Києві не змогла прийняти рішення щодо роботи транспорту під час тривог: у КМДА пояснили чому

Столичний транспорт довозить пасажирів до найближчих укриттів під час тривоги. Фото: Олександр Галух

Передбачалося, що водіям наземного громадського транспорту дозволять самим вирішувати, чи продовжувати рух під час тривоги.

У середу, 12 березня, Рада оборони Києва відправила на доопрацювання до наступного засідання рішення про внесення можливих змін у роботу автобусів, тролейбусів і трамваїв під час повітряної тривоги. Таке рішення обумовлене низкою причин. Зокрема тим, що безпекова ситуація у столиці не змінилася з 2022 року. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

«Місто неодноразово зверталося до ДСНС, військових, поліції щодо можливості зміни алгоритму руху громадського транспорту під час повітряних тривог. Зокрема, й в грудні минулого року. І відповідь була одна: безпекова ситуація така, що не можемо дозволити», — зауважив Поворозник.

Він додав, що проєктом документа, який виносили на сьогоднішнє засідання Ради оборони Києва, передбачалося, що рішення про зупинку чи продовження руху наземного громадського транспорту прийматиме безпосередньо водій.

Микола Поворозник. Фото: Борис Корпусенко

«Тобто водій, виходячи зі свого емоційного стану, ментальної стійкості чи, просто кажучи, хоробрості, має приймати рішення, їхати чи не їхати: наражати на небезпеку пасажирів чи ні. Утім нагадаю, за безпеку людей відповідають не тільки водії громадського транспорту. А й ті, хто таке рішення ухвалює, зокрема Рада оборони Києва. Я зараз навіть не говорю про кількість конфліктів з пасажирами, які могло б спровокувати таке рішення», — сказав Поворозник.

За його словами, в проєкті рішення, який представили сьогодні, 12 березня, йшлося про наземний громадський транспорт. І жодного слова про роботу столичного метрополітену.

«Із запропонованого сьогодні проєкту рішення виходить, що в метро безпекова ситуація не змінилася. А наземний транспорт можна відпускати на розсуд водія. І ще залишається незрозумілою ситуація з електротранспортом, коли один водій трамвая чи тролейбуса зупинився, бо він прийняв таке рішення. Що робити тим, хто зупинився позаду, але хоче їхати. Зупинка одного трамвая — це зупинка руху на всій лінії. Який тут алгоритм дій?» — дивується Поворозник.

Він наголосив, що рішення про зміни в роботі громадського транспорту потрібно опрацювати більш ретельно з членами Ради оборони Києва.

«На всі питання мають бути чіткі відповіді та прописані алгоритми дій на всі випадки. Ми не маємо права перекладати відповідальність на одного водія. Кожен має розуміти свою відповідальність — і за безпеку людей, і за функціонування міста в умовах воєнного стану», — резюмував перший заступник голови КМДА.

Раніше Рада оборони Києва дозволила пересуватися Південним мостом приватним авто з лівого на правий берег.

Читайте також:

«Головне — зберегти життя людей»: Кличко про зупинку громадського транспорту в час повітряних тривог».

Олександр ГАЛУХ

Джерело

Новости Украины