Не так уже й складно зображати бурхливу діяльність у захопленому Мелітополі, в якому до навали орків усе працювало, як годинник. Але рашистська пропаганда настільки ж нещадна, як і безглузда…
Цього разу бездарний піар рашисти влаштували на мелітопольському молокозаводі. Тому самому, який віджали в перші дні війни, а потім по-швидкому, націоналізували.
Убогим (іншого слова тут просто не підбереш) знадобилося майже півтора року, щоб зробити справжній "квантовий стрибок" у маркетингу — а саме, змінити етикетку на молочній продукції. росія… Вже така це країна "можливостей"…
Наддосягненням окупанти похвалилися в соцмережах. Щоправда, банальну і далеко не найкреативнішу заміну етикетки рашисти називають "новою торговою маркою".
Відтепер продукція молокозаводу більше не "молочна ріка". Нагадаємо, ця торгова марка тішила мелітопольців понад 20 років.
Принаймні, до деокупації міста мелітопольцям доведеться пити молоко та їсти сметану і масло (якщо вистачить грошей) від торгової марки з "оригінальною" назвою "легенди Таврії".
Власне зміна іміджу упаковки — це все, що змогли зробити рашисти, і то, напевно, лише тому, що запаси української етикетки вичерпалися…
Щоб привернути увагу до ребрендингу, влаштували навіть дегустацію, яка відбулася в Мелітополі 2-4 травня.