Ремонт Мерседес Віто та його переваги і особливості

Vito від концерну Мерседес – це різновид популярного та універсального за застосуванням фургона. Він може застосовуватись практично для будь-яких потреб, проте, як і кожен різновид авто, має потребу у проведенні періодичних технічних оглядів, виконання ремонтних і відновлювальних робіт. Якісний та професійний ремонт Мерседес Віто у Львові пропонує СТО компанії “БусСервіс”. Спеціалісти компанії застосовують для ремонту необхідне обладнання та діагностику, а також якісні запасні частини.

Ключові показники ТО Mercedes-Benz Vito

Залежно від того який пробіг автомобіля, потрібно проводити й відповідну періодичність заміни чи ремонту, профілактичного огляду певних вузлів та елементів, рідин. В більшості моделей необхідність обов’язкового проведення ТО після кожних 10 000 км пробігу або незалежно від пройдених кілометрів – 1 раз на 12 місяців, визначається регламентом.

До такого періодичного ТО відносять заміну моторної оливи та масляного фільтра. Необхідно також проводити огляд гальмівної рідини, рідини гідропідсилювача та інших рідин. Також важливо проводити регулярну перевірку вихлопної системи, паливної системи авто.

Під час ТО також оглядають систему освітлення як зовнішню – фари всіх видів так і внутрішнє. Амортизатори також варто оцінювати на справність, оскільки це визначає ефективність роботи підвісної системи та забезпечення комфортності разом із безпекою роботи автомобіля.

Обов’язкове ТО через 2 роки

Проведення регламентних робіт у вигляді обов’язкового ТО: 1 раз на 2 роки або після 20 тисяч км пробігу.

Якщо двигун, встановлений в авто бензиновий, тоді проводиться повна заміна під час такого ТО свічок запалювання. Крім того, виконуються й інші обов’язкові види робіт з варіативністю, залежно від зносу та інтенсивності експлуатації:

  • заміна ременя газорозподільного механізму;
  •  заміна зношених деталей ходової частини.

В такий час також зазвичай проводять перевірку і заміну витратних деталей – прокладок, сальників та інших елементів авто, які під постійним впливом механічного тертя.

30 000 км пробігу або 3 роки експлуатації

Найдовший інтервал експлуатації без ТО є у рульової рейки чи карданного валу. Який саме вид конкретних деталей потребує ремонту, відновленню чи повної заміни – це необхідно вирішити, застосовуючи систему самодіагностики та візуального огляду автомобіля досвідченим фахівцем СТО.

Важливо зазначити, що відповідні рекомендації є лише загальними. В кожному конкретному випадку потрібно враховувати інтенсивність застосування автомобіля та особливості конкретної моделі, різновиду автомобіля. Окрім регулярного ТО, варто проводити позапланові технічні огляди, особливо після будь-яких зіткнень чи аварійних режимів роботи. Варто також постійно оглядати авто візуально на наявність дефектів на корпусі. Також важливо слідкувати за вказівками системи діагностування авто та відліку проведення техрегламентів.

Новости Украины