
Renault готує масштабне оновлення своїх електромобілів, і, схоже, Megane та Scenic можуть знову отримати двигуни внутрішнього згоряння — але у вигляді генератора. Французький бренд розробляє версію Megane EREV (Extended Range Electric Vehicle), що має стати відповіддю на пропозиції концерну Stellantis. Це рішення дозволить суттєво збільшити запас ходу електрокарів, не відмовляючись від електричної тяги.
За даними французьких ЗМІ, Renault планує використати технологію, створену компанією HORSE — спільним підприємством Renault і Geely. Її силовий модуль C15 поєднує 1,5-літровий бензиновий двигун, генератор, інвертор і систему охолодження в одному компактному блоці. Його можна встановити під капотом без серйозних змін конструкції. Цей «подовжувач енергії» зможе збільшити запас ходу до 800–900 км — показник, що значно перевищує можливості сучасних електромобілів Renault, пише портал mmr.net.ua.
Першим цю технологію отримає оновлений Renault Megane E-Tech 2026 року, про що свідчать шпигунські фото з тестів у морозних умовах. На них видно два прототипи — один із нинішнім кузовом, інший під камуфляжем. Інженери перевіряють, як працює силова установка при температурах до –20°C, що є нетиповим для чисто електричних моделей.
На знімках також помітно, що акумулятор розташований під автомобілем, без місця для вихлопної системи, що підтверджує: бензиновий двигун використовуватиметься лише як генератор.
Читайте також: Якщо вам на дорозі дихають в потилицю: що робити, коли сусіднє авто не тримає дистанцію
Це стане принципово новим кроком для Renault, який раніше заявляв, що Megane більше ніколи не отримає ДВЗ. Офіційна прем’єра оновленого Megane E-Tech очікується навесні 2026 року, а Scenic EREV може вийти слідом.



