Французька компанія Renault представила світові свій новий кросовер Rafale, який займе верхню сходинку в ієрархії моделей бренду. Новинка вирізняється ефектним дизайном та сучасними економічними гібридними двигунами.
Про це повідомляє пресслужба бренду. Своє ім’я Rafale (фр. порив вітру) новинка отримала від спортивного літака, який дебютував на авіаційній виставці в Парижі у 30-х роках минулого століття. Купеподібний кросовер представляє нову мову дизайну бренду та технології французького автовиробника.
Новинка розділила платформу CMF-CD зі спорідненими моделями Austral та Espace і пропонуватиметься виключно з гібридними силовими агрегатами сімейства E-Tech. Середньорозмірний кросовер завдовжки 4,71 м, завширшки 1,86 м та заввишки 1,61 м має відстань між осями 2,74 м. За однакової з 7-місним Espace колісної бази він всього на 12 мм коротший за нього.
Rafale стане першим серійним автомобілем марки Renault, в якому повною мірою реалізована нова мова дизайну бренду, створена командою стилістів під керуванням Жиля Відаля. Автомобіль отримав повністю світлодіодну головну оптику та оригінальний малюнок облицювання радіатора, який перегукується з фірмовою ромбоподібною емблемою марки.
Позаду кросовер отримав Y-подібні світлодіодні ліхтарі, інтегрований у задні двері спойлер, химерний бампер із вбудованими вихлопними трубами та антикрило на даху. Для новинки підготували 20-дюймові легкосплавні диски, а також палітру ексклюзивних відтінків кольорів White Pearl, Alpine Blue, Flame Red, Diamond Black та Ceramic Grey.
У салоні основний акцент зроблено на цифровій панелі приладів OpenR. Вона включає 12,3-дюймову шкалу приладів, 12-дюймовий сенсорний екран інфо-розважальної системи та 9,3-дюймовий проєкційний екран. У комплектації Espirit Alpine для оздоблення використовується алькантара з триколірним декоративним рядком, а спинки сидінь прикрашає логотип Alpine. Для оздоблення також використовується пробкове дерево та слюда, а адаптивне світлодіодне підсвічування змінює свою інтенсивність залежно від часу доби.
Панорамний скляний дах Solarbay може змінювати свою прозорість залежно від побажань водія та його супутників, а мінімальний об’єм багажника становить 647 л. Також Rafale оснащений широким набором допоміжних систем (ADAS), що включає можливість напівавтоматичного керування автомобілем.
Для Rafale підготували кілька агрегатів сімейства E-Tech. Базова версія являє собою класичний гібрид, що включає 1,2-літровий 3-циліндровий ДВС з турбонаддувом потужністю 130 к.с., електромотор, стартер-генератор і батарею місткістю 2 кВт. Сумарна потужність силового агрегату досягає 200 к.с. (147 кВт), а крутний момент – 205 Нм. Вся ця міць передається на передні колеса за допомогою багаторежимної автоматичної трансмісії.
Пізніше автомобіль буде доступний у повнопривідному виконанні з гібридним силовим агрегатом, що підзаряджається, (PHEV). Він ще один електромотор, який забезпечує обертання задньої пари коліс, а сумарна потужність досягає 300 л. Топова модифікація отримає систему управління задніми колесами 4Control Advanced, а також власні налаштування рульового управління і шасі. Детальні технічні характеристики стануть відомі пізніше.
Renault Rafale очікується у європейських дилерів навесні наступного року, а виробництво новинки буде організовано на заводі Паленсія в Іспанії.
Як повідомляв раніше OBOZREVATEL, компанія Renault представила два електрокари проєкту Mobilize.