Потерпілі, підозрювані та їх представники продовжують ознайомлення із 163 томами справи за фактом авіакатастрофи у Броварах. Можливо вже навесні цього року обвинувальний акт буде правлено до суду.
Про це повідомили в пресслужбі Державного бюро розслідувань. Розслідування було завершено наприкінці 2023 року.
Так, за її словами, матеріали розслідування авіакатастрофи гелікоптера з керівництвом МВС України 18 січня 2023 року у Броварах складають 163 томи. Наразі триває ознайомлення з матеріалами справи потерпілими, підозрюваними та їх представниками.
«Саме досудове розслідування містить 163 томи. Кожен том – це десь 250 сторінок. Для ознайомлення з усіма матеріалами потрібен час. Але у 2024 році обвинувальний акт потрапить до суду, я думаю, що десь весною ми з вами про це поговоримо», – сказала радниця ДБР Тетяна Сапьян.
Вона нагадала, що ДБР завершило розслідування авіатрощі у Броварах наприкінці 2023 року. Про підозру було повідомлено п’ятьом посадовцям Державної служби України з надзвичайних ситуацій, які порушили правила безпеки польотів. Під час розслідування трагедії було проведено десятки експертиз, допитані всі свідки, проведені слідчі експерименти.
Як повідомляв OBOZ.UA:
- У Броварах Київської області 18 січня 2023 року в одному з районів міста впав гвинтокрил. Унаслідок цього стався вибух, після якого почалася пожежа. Серед загиблих – одна дитина, а також міністр внутрішніх справ України Денис Монастирський, його перший заступник Євген Єнін, державний секретар МВС Юрій Лубкович, їхні помічники та екіпаж гвинтокрила.
- Фахівці розшифрували «чорну скриньку», яку знайшли на місці авіакатастрофи гелікоптера з керівництвом МВС у Броварах Київської області.
- Слідство зібрало всі необхідні технічні документи, завершується проведення необхідних експертиз та проведено дешифрування бортових самописців. На основі зібраних даних фахівці здійснили 3D-моделювання польоту.
- Правоохоронці повідомили про підозру посадовцям ДСНС за фактом загибелі керівництва МВС в авіакатастрофі у січні 2023 року. Їм інкримінують порушення правил безпеки польотів.