Що потрібно знати про компенсацію споживачам електроенергії, які отримують субсидію?

Споживачі з електроопаленням, які мали знижений тариф на електроенергію до 31.12.2020р., та багатодітні сім’ї у І кварталі 2021 року щомісячно отримують компенсацію від держави. Компенсацію за січень вже побачили у своїх платіжках та Особистому кабінеті 36,5 тис. клієнтів YASNO, які не мають субсидію. Як зарахуються надходження від держави – розповідає електропостачальник YASNO (ТОВ «Донецькі енергетичні послуги»).

За механізмом, затвердженим урядом, електропостачальники формують реєстр клієнтів, які мають право на компенсацію, та надсилають його Міністерству соцполітики. Далі міністерство позначає, хто із цих споживачів має субсидію, а хто – ні. Від цього залежить, у який спосіб буде надана компенсація: 

  • жителям без субсидії кошти будуть зараховані на їх особові рахунки в електропостачальника. Тому такі клієнти YASNO отримують платіжки за світло із сумою, зменшеною на розмір компенсації, та можуть побачити надходження в Особистому кабінеті у блоці «Нарахування та платежі» – меню «Історія платежів» – графа «Канал оплати.
  • якщо споживач має субсидію, сума у рахунку буде повною за фіксованю ціною 1,68 грн/кВт∙год, оскільки компенсація надаватиметься у складі субсидії. У такому разі її розрахунок та виплати здійснюють управління праці та соціального захисту населення. Саме до них необхідно звертатися з питань оформлення субсидії та умов її отримання.

«Субсидіантам необхідно сплачувати повну суму, що вказана в рахунку за електроенергію. Цим клієнтам держава компенсує додаткові витрати, що виникли в результаті зростання ціни, у вигляді збільшення розміру субсидії. При цьому звертатися додатково до постачальника електроенергії не потрібно», – сказав директор YASNO у Донецькій області Олександр Северін.

Источник

Новости Украины