Штучний інтелект на ринку праці

Сучасні технології створюються задля полегшення роботи людині. В окремих випадках вони повністю замінюють співробітника, штатна одиниця скорочується. Фахівці вже готові говорити, які спеціальності замінить штучний інтелект. До чого треба готуватися, кому перекваліфікуватися.

Оператор із введення даних

Оператор із заповнення даних — поширена спеціальність, вона вимагає від співробітника уважності, виконання однотипних завдань. Штучний інтелект здатний повністю замінити людину, вона точна, як і ігрові автомати слоти, що запускаються натисканням клавіші.

Можливості нейромережі з обробки даних безмежні. Вона:

  • розпізнає, класифікує типи даних;
  • генерує тексти з урахуванням вихідних даних;
  • обробляє водночас великий потік інформації;
  • створює документи за наявними шаблонами.

Перевага ШІ перед найнятим фахівцем — робота з великою кількістю інформації у стислий термін без помилок, необхідність контролювати процес, перевіряти. ШІ змістить операторів баз даних із великих підприємств.

Менеджери соціальних мереж

  • Напрямок вважається творчим, але нейромережа проникла і в цю нішу. ШІ:
  • займається модерацією чатів;
  • створює контент;
  • залучає передплатників;
  • аналізує поведінку відвідувачів на ресурсах;
  • порівнює поведінку гостя з контентом, що публікується;
  • створює тексти у стилі бренду.

Мінус нейромережі — відсутність інтуїтивного мислення, властивого фахівцю. Стає зрозуміло, програма не зможе повністю витіснити людину із зайнятої ніші. За нею залишиться більша частина функціонального, раціонального навантаження. Емоційне наповнення сайту, блогу, сторінки в соціальній мережі залишається за менеджером соціальних мереж.

Копірайтер

Генерування готового тексту на задану тему — задача нейромережі. Текстовий контент готується швидко, структурою, без помилок. Фахівці кажуть, що аналітичний напрямок текстів, технічний формат — цілком під силу ІІ. Є чітка логіка, виклад процесу роботи.

Повноцінно замінити копірайтера нейромережа не зможе. Немає інтуїтивної спрямованості, емоційного забарвлення тексту.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

Нейромережа у найближчому майбутньому створить алгоритми роботи з клієнтами, задоволенню запитів, претензій. Програма створює чат-бота, він опрацьовує поточні заявки, дає відповіді на стандартні питання. Завдяки ШІ потреба у спеціаліста служби підтримки зменшиться.

Нейромережа формує швидкий звіт клієнтам, проводить аналіз зазначеного часового періоду. Програми вдосконалюються, підвищується рівень обслуговування. Тут є низка обмежень. Чат-бот не може конкурувати з людським спілкуванням, немає емоційного забарвлення розмови. Окрема категорія клієнтів вибирає спілкування із оператором, не ботом.

Розвиток нейромережі допомагає людині, забирає він рутинні обов’язки. Є галузі, де ШІ повністю здатна замінити людину, але здебільшого без емоції, розуміння, інтуїції повноцінно працювати не можна.

Новости Украины