Одним із найважливіших завдань для компанії, орієнтованої на продаж, є пошук нових споживачів. Менеджери стикаються із серйозною проблемою у їхньому пошуку, оскільки практичний результат бізнесу та загальна прибутковість безпосередньо пов’язані з обсягом продажів. Розгляньмо поради, які допоможуть підприємцям і пошуку нових клієнтів.
Найкращі місця для пошуку потенційних нових клієнтів.
Перш ніж намагатися відповісти на питання, де знайти нових споживачів, дуже важливо усвідомити нюанси процесу продажу компанії. Клієнти можуть бути B2B або B2C, постійними або вперше онлайн або офлайн. Для кожної з цих категорій потрібна індивідуальна стратегія. В результаті нам потрібно буде використати кілька методів просування, щоб охопити нашу цільову аудиторію.
Де знайти комерційного клієнта?
Клієнти з ділового світу, чи то корпорації, чи індивідуальні підприємці, часто здійснюють повторні та значні купівлі товарів та послуг. Таких клієнтів можна знайти у будь-якій галузі. Всім подобаються такі клієнти, оскільки є великі шанси на підтримку з ними довгострокових відносин, що має призвести до солідних та надійних доходів.
Для пошуку потенційних клієнтів можна використовувати такі ресурси:
- З’їзди та покази, присвячені центральній темі. Участь у торгових виставках та інших ділових заходах, де інші компанії демонструють свої товари, — відмінний спосіб залучити нових постійних корпоративних клієнтів. Для початку є семінари та конференції, які ви можете відвідати, щоб не тільки познайомитися з новими людьми, але й дізнатися, як справи у конкурентів. Пошук авторитетної групи, яка проводить такі виставки, потребує консультації спеціаліста онлайн-ресурсів.
- Знайдіть щось онлайн. Заходи, які об’єднують власників бізнесу для встановлення контактів, відбуваються не лише особисто, а й в Інтернеті у сучасному цифровому світі. Ось чому наявність вебсайт, який служить віртуальною візитною карткою, має вирішальне значення.
- Поширення фірмової продукції. Покажіть потенційним корпоративним клієнтам все найкраще, коли йдеться про ваші товари чи послуги. Компанії, які не можуть дозволити собі розсилати зразки продукції, можуть розглянути можливість створення каталогів як альтернативний засіб пошуку товарів для бізнесу.
Чи чули ви про Прозорро?
Електронні торги, які проводяться з використанням системи ПроЗорро, є відкритими державними закупівлями європейського типу. Адже Україна запозичила таку систему саме в інших країн. У цьому процесі ви можете наслідувати один з трьох форматів:
- Відкриті торги — більшість аукціонів;
- Конкурентний діалог — при труднощах визначення вимог;
- Переговори — проводяться за відсутності конкурентних пропозицій, якщо споживачеві потрібен товар, аналогічний раніше придбаному, або якщо відкриті торги не допускаються з однієї з причин, передбачених законодавством.
Корупція та можливість отримання нечесним шляхом доходів знижується, коли всі пропозиції оцінюються спеціальним програмним забезпеченням, а переможець вибирається автоматично.
Перейдіть на торговий майданчик E-Tender та дізнайтесь більше про Прозорро.