Російська влада вирішила попіаритися на автобусах для тимчасово окупованих територій.
Уряд держави-вбивці планує закупити для територій чотирьох захоплених областей аж 300 автобусів.
— Нам потрібно розвивати сферу громадського транспорту. У 2023 році ці автобуси вийдуть на вулиці міст і населених пунктів "нових" регіонів, що допоможе організувати нові маршрути, зміцнити зв'язки між районами, і мешканці зможуть швидше добиратися до роботи, навчання та соціальних організацій. Та й самі поїздки стануть просто зручнішими, — розпинається русня.
Наразі до списку тимчасово окупованих територій входить квазі-держави "ДНР"/"ЛНР", частково — Запорізька та Херсонська область.
На території так званої "ДНР" окупанти виокремлюють 52 міста, у так званій — "ЛНР" 37 міст, а в захоплених частинах Херсонської та Запорізької областей — 7 і 10 відповідно, що в сумі становить 106 міст.
Здійснюючи найпростіші математичні маніпуляції, можна дійти висновку, що середній показник розподілу не становитиме навіть 3 автобуси на один населений пункт.
А з урахуванням того, що у великих містах, звісно ж, нададуть більше одиниць транспорту, менші міста задовольнятимуться максимум однією-двома. До того ж, далеко не факт, що автобуси підуть саме на потреби цивільних.
Ні для кого не секрет, що безцеремонні рашисти прибирають до рук усе, що погано лежить. А що не лежить — "кладуть" і все одно привласнюють на власні потреби.
Перераховувати незліченні випадки відвертої крадіжки і мародерства росіян можна нескінченно, починаючи від особистих речей і закінчуючи цілими підприємствами, від захоплення територій — до культурної спадщини.
Так що привласнити на потреби армії рф і передані автобуси для росіян — як пальці об асфальт. Тим паче, що в транспортуванні раз у раз виникає потреба: то влаштувати чергову безглузду "евакуацію", ганяючи людей з одного населеного пункту до іншого й назад, у такий спосіб забезпечуючи собі "живий щит", то своїх 200-х і 300-х рфських вояків транспортувати.
Як відомо, у Мелітополі не було громадського транспорту — українська влада мала відкрити муніципальне підприємство 2023 року і вже встигла укласти договір із німецькими партнерами щодо передачі автобусів (не так давно два з них передали у Запоріжжі).
До цього моменту, який, на жаль, не настав через окупацію, всі послуги надавали приватні фірми, які виграли тендер. Але якщо "на ринок" вийде муніципальний транспорт рф — він просто видавить приватників з ринку. Ба більше, перевізники також ризикують втратити власний транспорт. Вгадайте, кому ж він дістанеться?
Варто зазначити, що ситуація з маршрутками в Мелітополі значно погіршилася — люди годинами змушені чекати на зупинках. Дозволити собі їздити на таксі в окупованому Мелітополі можуть тільки наближені до рашистської годівниці, тому проблема громадського транспорту хвилює більшу частину населення міста.
Ба більше, вартість проїзду у Мелітополі з 9 жовтня підвищилася з 15 до 25 рублів. Тариф, традиційно, окупаційна влада підняла по-тихому, чим викликала масу негативу.